کد خبر:24050
پ

شیطنت در مشابه سازی شادی گل بازیکن الشارجه و آل کثیر

در روزهای گذشته در حالی کلیپی با عنوان شباهت شادی گل کایو بازیکن الشارجه با شادی گل جنجالی عیسی آل کثیر در برخی شبکه های اجتماعی منتشر شده که با کمی دقت در این شادی گل شیطنتی که در انتشار این کلیپ وجود دارد مشخص خواهد شد.   شیطنت در مشابه سازی شادی گل بازیکن […]

در روزهای گذشته در حالی کلیپی با عنوان شباهت شادی گل کایو بازیکن الشارجه با شادی گل جنجالی عیسی آل کثیر در برخی شبکه های اجتماعی منتشر شده که با کمی دقت در این شادی گل شیطنتی که در انتشار این کلیپ وجود دارد مشخص خواهد شد.

 

شیطنت در مشابه سازی شادی گل بازیکن الشارجه و آل کثیر

اولین بازی الشارجه در لیگ قهرمانان آسیا با تیم القوای عراق بود که با نتیجه 1 بر 0 به سود الشارجه به پایان رسید اما زننده گل کایو نبود که بخواهد شادی گلی انجام دهد. از این گذشته با دقت بر روی پیراهن الشارجه در آن بازی و پیراهنی که کایو در کلیپ مذکور شادی گل مشابه آل کثیر انجام می دهد می توان دریافت که او این حرکت را در یکی از بازیهای داخلی کشور امارات انجام داده و نه لیگ قهرمانان آسیا چرا که طرح لباس الشارجه در بازی مقابل القوا متفاوت به آن چیزی بود که در کلیپ مذکور دیده شد و افرادی که این کلیپ را مونتاژ کرده اند ابتدا صحنه گل الشارجه به القوا را نشان داده (که زننده گلش کایو نبود) سپس با چسباندن آن به شادی گل کایو در بازیهای داخلی امارات، اینطور القا کردند که این بازیکن این شادی گل را در لیگ قهرمانان آسیا انجام داده است.

با دقت به رنگ موهای کایو در تصویر بالا نیز می توان این اتفاق را شناسایی کرد چرا که در بازی الشارجه و القو او کل موهای سرش را به رنگ طلایی دراورده و در کلیپ مذکو تنها سق سر او لایت شده است.

دیدگاه کاربران 1 دیدگاه
  • فریبا 17 آوریل 2021 / 9:45 ق.ظ

    امان از این لنگیهای جاعل !

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلید مقابل را فعال کنید