کد خبر:30658
پ

شیطنت احمد مددی در انتخاب جواد زرینچه و شروع یک بحران جدید در استقلال

روز گذشته باشگاه استقلال آبستن اخبار عجیبی بود. مدیرعامل کارنابلد استقلال که از بدو ورودش به این تیم جز ناکارآمدی چیزی نشان نداده، در اتفاقی عجیب ابتدا جواد زرینچه را به عنوان سرپرست جدید تیم به جای نصرالله عبداللهی معرفی کرد و پس از ان بود که شایعه استعفای فرهاد مجیدی دهان به دهان چرخید […]

روز گذشته باشگاه استقلال آبستن اخبار عجیبی بود. مدیرعامل کارنابلد استقلال که از بدو ورودش به این تیم جز ناکارآمدی چیزی نشان نداده، در اتفاقی عجیب ابتدا جواد زرینچه را به عنوان سرپرست جدید تیم به جای نصرالله عبداللهی معرفی کرد و پس از ان بود که شایعه استعفای فرهاد مجیدی دهان به دهان چرخید تا جواد زرینچه خیلی زود از سمتش استعفا دهد تا این استعفای سرمربی عملیاتی نشود و کاسه کوزه های ناکامی استقلال بر سر او خراب نشود.

 

نقل و انتقالات استقلال 1400

 

شیطنت احمد مددی در انتخاب جواد زرینچه و شروع یک بحران جدید در استقلال

مددی که پیشتر نیز با دهن کجی به هیئت مدیره، بر سر ماندگار کردن فریادشیران در استقلال اصرار کرده بود اینبار نیز با علم به اختلاف بین فرهاد مجیدی و جواد زرینچه به یکباره کاپیتان سابق استقلال را سرپرست استقلال کرد تا بحران جدیدی در اردوگاه استقلال ایجاد شود.

گفته می شود منشا این اختلافات اعتراض نصرالله عبداللهی به لغو مکرر جلسات مددی در روز گذشته با دو ستاره نقل و انتقالات بوده که منجر به ایجاد درگیری لفظی بین طرفین شده است. فرهاد مجیدی نیز که این روزها به شدت از انتقال مهدی قایدی دلخور به نظر می رسد، ادامه حضورش در تیم را منوط به جذب دو ستاره مدنظرش کرده و این در حالیست که به نظر می رسد مددی همان راهی را می رود که در نیم فصل برای جذب قاسمی نژاد رفته بود و اراده ای برای جذب اشکان دژاگه، جعفر سلمانی در او دیده نمی شود و تنها با وقت کشی قصد دارد این بازیکنان به سمت مشتریان دیگر خود بروند.

 

مددی که آخرین بازمانده از وزارتخانه پرشائبه مسعود سلطانی فر در کادر مدیریتی استقلال محسوب می شود، پس از فروش قایدی به بهایی ناچیز و به بهانه پرداخت طلب استراماچونی که یادگار اربابش (سلطانی فر) برای استقلال است، آخرین اقدامات خود در جهت تضعیف استقلال را قبل از برکناری توسط وزیر جدید ورزش را انجام می دهد.

مسلماً اگر قرارداد مهدی قایدی قراردادی درخشان و ارزشمند بود، دوستان با افتخار از آن و میزان درآمدزایی اش برای باشگاه استقلال صحبت می کردند اما به سبب ضعیف بسته شدن این قرارداد، حتی جرات رسانه ای کردن مبلغی که بابت فروش قایدی به استقلال رسیده را هم ندارند!

ستاره ای که گرانترین بازیکن ایرانی لیگ برتر از نظر سایت ترانسفرمارکت محسوب می شد، به بهایی مثل یک بازیکن معمولی به یک تیم نه چندان قدرتمند عربی فروخته شد تا نه استقلال عایدی از این انتقال داشته باشد( حالا مجیدی، ستاره خود را در مصاف با الهلال در اختیار ندارد) و نه مهدی قایدی در کنار بازیکنان معمولی الاهلی امارات احتمالاً ره به جایی ببرد و حتی احتمال به فنا رفتن آینده فوتبالی او نیز وجود دارد.

هر چه که هست، امروز روز مهمی در باشگاه استقلال محسوب می شود و اگر بازیکنان مدنظر مجیدی جذب نشوند، احتمال اتخاذ هر تصمیمی از جانب فرهاد مجیدی و افشاگری های جدید در خصوص مدیریت تیم وجود دارد.

 

پی نوشت: اختلاف مجیدی و زرینچه به زمانی باز می گردد که فرهاد مجیدی پس از استراماچونی سرمربی استقلال شد، و به مدیریت تیم اعلام کرد حاضر نیست با زرینچه به عنوان سرپرست کار کند و مدیریت زرینچه را کنار گذاشت و رمضانی داماد خانواده حجازی سرپرست استقلال شد.

دیدگاه کاربران 5 دیدگاه
  • Moh12345 24 آگوست 2021 / 5:58 ب.ظ

    ۲۸۵۴۹ تو لینک و ۷۳۸۱۹ تو عکس مطلب امروز

    • admin 24 آگوست 2021 / 9:09 ب.ظ

      درسته

  • Moh12345 24 آگوست 2021 / 5:57 ب.ظ

    ۷۳۸۱۹

  • بابک۵۶ 24 آگوست 2021 / 12:29 ب.ظ

    73819 داخل پرچم در دست زرینچه و…

  • معصومه صادقزاده 24 آگوست 2021 / 12:23 ب.ظ

    ۷۳۸۱۹

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلید مقابل را فعال کنید