کد خبر:31953
پ

شیخ دیاباته مصدوم مالی استقلال ستاره لیگ قطر!

هواداران استقلال با دیدن نمایش خیره کننده شیخ دیاباته مهاجم گلزن تیم خود که در فصل دوم حضورش در استقلال بیش از اینکه برای این تیم بازی کند، به بهانه مصدومیت، از انجام بازی برای استقلال امتناع کرد، امروز بیش از پیش به مصدومیت مالی این بازیکن پی می برند چرا که ظاهراً او به […]

هواداران استقلال با دیدن نمایش خیره کننده شیخ دیاباته مهاجم گلزن تیم خود که در فصل دوم حضورش در استقلال بیش از اینکه برای این تیم بازی کند، به بهانه مصدومیت، از انجام بازی برای استقلال امتناع کرد، امروز بیش از پیش به مصدومیت مالی این بازیکن پی می برند چرا که ظاهراً او به دلیل عدم انجام تعهدات مالی باشگاه استقلال از انجام بازیهای موثر برای این تیم سرباز می زد و امروز به واسطه پرداخت به موقع مطالباتش توسط تیم قطری، همچون ستاره ای در ترکیب تیم الغرافه که سرمربیگری اش را استراماچونی در اختیار دارد، می درخشد.

 

شیخ دیاباته مصدوم مالی استقلال ستاره لیگ قطر!

شیخ دیاباته مصدوم مالی استقلال ستاره لیگ قطر!

دیاباته بازیکن توانمندی بود که از ابتدای حضورش در فوتبال ایران، کیفیت بالای فوتبالش را به اثبات رساند و با کسب آقای گلی لیگ نوزدهم، توان گلزنی خود را به رخ فوتبالدوستان ایرانی کشاند اما در فصل دوم حضورش در استقلال به قدری ضعیف عمل کرد که تقریباً هیچ هوادار استقلالی از رفتن او به اندازه رفتن میلیچ ناراحت نشد.

اما این ناراحتی وقتی به چشم آمد که هواداران استقلال نمایش شیخ دیاباته در تیم جدیدش را دیدند و مشخص شد مشکل او پرداخت های نامنظم باشگاه استقلال بوده است و نه عدم آمادگی !

دیاباته تاکنون در 5 بازی که برای الغرافه به میدان رفته موفق به زدن 4 گل شده است و نام خود را به عنوان یکی از گلزنان برتر لیگ ستارگان قطر مطرح کرده است.

به نظر شما در جدایی دیاباته از استقلال چه کسی مقصر بود؟ وزارت ورزش؟ باشگاه استقلال؟ کادر فنی ؟ بازیکن؟

دیدگاه کاربران 1 دیدگاه
  • کوروش 18 اکتبر 2021 / 1:01 ب.ظ

    فصل قبل ، وزارت ورزش بابا و گماشته هاش تو باشگاه بدلیل اینکه تیم پیروزی طوفان آسیا !!! بازیکن خارجی نداشت و قانون مسخره منع حضور خارجیها رو وضع کرده بودن ، این دو بازیکن باکیفیت استقلالو با ندادن پول اذیت کردند و مربی بی دانشی مانند فکری که از همان بازی دوم با فولاد اون رفتارو باهاش کرد و در ادامه خیانتهاشون به تیم ، کاری کردن که میلیچ هم دوماه به کشورش بره ، و تاابد نفرین و فحش هوادار استقلال پشت سر این خائنان بوده و خواهد بود

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلید مقابل را فعال کنید