کد خبر:23098
پ

شکایت پدیده از پرسپولیس به خاطر عیسی آل کثیر قانونی نیست + سند

در حالی که بازی جذاب هفته نوزدهم در مشهد بین پرسپولیس و پدیده با نتیجه 1-1 به پایان رسید، باشگاه پدیده با ارسال شکایت رسمی خود به فدراسیون فوتبال بابت بازی غیرقانونی عیسی آل کثیر در این بازی اعتراض کرد.   شکایت پدیده از پرسپولیس به خاطر عیسی آل کثیر قانونی نیست + سند باشگاه […]

در حالی که بازی جذاب هفته نوزدهم در مشهد بین پرسپولیس و پدیده با نتیجه 1-1 به پایان رسید، باشگاه پدیده با ارسال شکایت رسمی خود به فدراسیون فوتبال بابت بازی غیرقانونی عیسی آل کثیر در این بازی اعتراض کرد.

 

شکایت پدیده از پرسپولیس به خاطر عیسی آل کثیر قانونی نیست + سند

شکایت پدیده از پرسپولیس به خاطر عیسی آل کثیر قانونی نیست + سند

باشگاه پدیده مشهد لحظاتی بعد از بازی برابر #پرسپولیس طی نامه ای به سازمان لیگ خواهان بازنده شدن پرسپولیس شد.

🔸این نامه که به امضای حسین بادامکی رسیده، در آن به بازی کردن عیسی آل کثیر اعتراض شده و این باشگاه مشهدی مدعی شده که باشگاه پرسپولیس علاوه بر رعایت نکردن مفاد دوره محرومیت این مهاجم، جریمه ۱۰ هزار دلاری وی را نیز پرداخت نکرده است.
🔸باشگاه پدیده با اعلام این موضوع خواهان بازنده شدن پرسپولیس شده است

اما این اعتراض از آن جهت مضحک به نظر می رسد که مسئولین پدیده در اشتباهی عجیب به عدم پرداخت جریمه 10 هزار دلاری آل کثیر به AFC و ادامه محروم بودن آل کثیر اشاره کرده و این در حالیست که در اخبار داشتیم، مبلغ 10 هزار دلار جریمه نقدی آل کثیر قرار است ا زمنابع درآمد ارزی پرسپولیس در AFC کسر شود و باشگاه پرسپولیس به صورت قانونی روال اتمام محرومیت آل کثیر را طی کرده است و تخلفی مرتکب نشده است.

حسین بادامکی سرپرست باشگاه پدیده ضمن تائید این خبر مدعی شد بابت بازی غیرقانونی آل کثیر در این بازی از پرسپولیس به فدراسیون فوتبال شکایت کرده است.

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلید مقابل را فعال کنید