کد خبر:35296
پ

شکایت عجیب باشگاه ذوب آهن از استقلال | اصفهانی ها در رویای 3 امتیاز بادآورده

استقلال در هفته هفدهم رقابت‌های لیگ برتر موفق شد با یک گل از سد ذوب آهن عبور کند و همچنان به یکه تازی اش در جدول ادامه دهد. پیروزی جدید آبی ها، استقلال را ۴۱ امتیازی کرده و با اختلاف ۳ امتیاز نسبت به پرسپولیس در صدر جدول نگه داشته است.   شکایت عجیب باشگاه […]

استقلال در هفته هفدهم رقابت‌های لیگ برتر موفق شد با یک گل از سد ذوب آهن عبور کند و همچنان به یکه تازی اش در جدول ادامه دهد. پیروزی جدید آبی ها، استقلال را ۴۱ امتیازی کرده و با اختلاف ۳ امتیاز نسبت به پرسپولیس در صدر جدول نگه داشته است.

 

شکایت عجیب باشگاه ذوب آهن از استقلال | اصفهانی ها در رویای 3 امتیاز بادآورده

شکایت عجیب باشگاه ذوب آهن از استقلال | اصفهانی ها در رویای 3 امتیاز بادآورده

این بازی درحالی به سود شاگردان فرهاد مجیدی به پایان رسید که حالا ذوبی‌ها به شدت در پی اثبات تخلف این باشگاه در این بازی هستند. ماجرا مربوط به استفاده استقلال از صالح حردانی و عزیزبک آمانوف، به عنوان دو خرید جدید، در این بازی است. ذوب آهن اعتقاد دارد که ثبت قرارداد این ۲ بازیکن با توجه به آنکه استقلال شاکی دارد، تخلف است و استفاده از این بازیکنان در این بازی، موجب ۳ بر صفر شدن نتیجه این دیدار می‌شود. این مسئله‌ای است که «ایلنا» هم به آن پرداخته و نوشته مسئولان ذوب آهن نسبت به حضور این دو بازیکن حساس شده و پیگیر وضعیت این دو نفر است تا در صورتی که برخلاف قوانین انجام شده باشد از باشگاه استقلال به کمیته انضباطی شکایت کند.

 

پیش از بازی استقلال با ذوب آهن فرشید باقری، هافبک سابق آبی‌های تهران، در صحبت‌هایی اعلام کرده بود که رضایتش جلب نشده و بازی دادن به دو بازیکن استقلال خلاف قوانین است و اگر این اتفاق رخ دهد حتما از باشگاه استقلال شکایت می‌کند.

اما در صورت شکایت ذوب آهن علیه استقلال این باشگاه تنها وقت خود را تلف کرده و به نوعی به سوژه طنز رسانه ها و اهالی فوتبال تبدیل خواهد شد چرا که سازمان لیگ چندی پیش مصوب کرد که باشگاه های بدهکار می توانند تا قرارداد دو بازیکن جدید در نقل و انتقالات زمستانی امسال را به ثبت برسانند و این قانون تنها برای استقلال نبوده و حتی پرسپولیس که با رامین رضائیان و احمد گوهری قرارداد بسته، مشمول این قانون می شوند.

 

شاید بهتر باشد مسئولین ذوب آهن و سرمربی پرسپولیسی اش به جای پرداخت به این موضوع واضح، به دنبال شکایت از تیم سابق خود بودند که علی زغم مصوب نشدن این قانون اما با بدهی انباشت سنگین، در چند فصل اخیر مجوز ثبت قرارداد بازیکنان جدیدش را به طور نامحدود به دست آورده بود!

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلید مقابل را فعال کنید