کد خبر:5119
پ

شکایت رسمی مجلس از وزیر ورزش و مهدی تاج / دادسرا لیست اموال خواست

نمایندگان مجلس از وزیر ورزش و فدراسیون فوتبال به خاطر قرارداد ویلموتس شکایت می‌کنند.     واکنش عجیب سلطانی فر به ماجرای ویلموتس |  متهم، در جایگاه قاضی قرار گرفت!   شکایت رسمی مجلس از وزیر ورزش و مهدی تاج / دادسرا لیست اموال خواست ?سید احسان قاضی زاده هاشمی عضو کمیسیون اجتماعی مجلس: از […]

نمایندگان مجلس از وزیر ورزش و فدراسیون فوتبال به خاطر قرارداد ویلموتس شکایت می‌کنند.

 

 

واکنش عجیب سلطانی فر به ماجرای ویلموتس |  متهم، در جایگاه قاضی قرار گرفت!

 

شکایت رسمی مجلس از وزیر ورزش و مهدی تاج / دادسرا لیست اموال خواست

شکایت رسمی مجلس از وزیر ورزش و مهدی تاج / دادسرا لیست اموال خواست

?سید احسان قاضی زاده هاشمی عضو کمیسیون اجتماعی مجلس: از مسعود سلطانی فر وزیر ورزش و جوانان و فدراسیون فوتبال به خاطر قرارداد منعقده با ویلموتس مربی تیم ملی فوتبال در قالب ماده 234 آیین نامه داخلی مجلس شکایت می‌کنیم.

?این موضوع پس از رسیدگی در کمیسیون و صحن برای رسیدگی قضایی به قوه قضائیه ارسال خواهد شد.

?طبق ماده 234 آیین نامه داخلی مجلس نمایندگان می‌توانند در رابطه با هر موضوعی که ضرورت بدانند، با درخواست حداقل 15 نفر از نمایندگان درخواست رسیدگی به آن موضوع را داشته باشند و این موضوع پس از رسیدگی در کمیسیون و صحن برای رسیدگی به قوه قضائیه ارسال خواهد شد.

?روز گذشته منابع موثق خبری فاش کردند سازمان بازرسی کل کشور و دادسرا در نامه‌ای به تاج و اعضای هیات رئیسه به آنها دستور داده تا لیست تمام دارایی‌های خود را در اختیارشان قرار دهد. حالا افشای خبر نامه سازمان بازرسی و دادسرا نشان می‌دهد فرضیه پرداخت پول ویلموتس از جیب تاج و هیات رئیسه صحت دارد و شایعه نیست.

?بعضی از اعضای هیات رئیسه و وزیر ورزش می‌گفتند در جریان قرارداد ویلموتس نیستند ولی چندی قبل کاظم طالقانی فاش کرد تمام آنها از قرارداد با ویلموتس با خبر بودند! نکته مهمتر این است که امضای موافقت تمام اعضا هم پای نامه جذب ویلموتس دیده می‌شود، به همین دلیل راه فراری برای آنها هم وجود ندارد.

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلید مقابل را فعال کنید