کد خبر:24174
پ

شکایت رسمی باشگاه استقلال از خبر ورزشی به دلیل اتهام بزرگ به میلیچ

به گزارش سایت رسمی باشگاه استقلال، در روزهای گذشته حواشی زیادی پیرامون تیم استقلال بعد از نتایج خوب این تیم ایجاد شده است. یکی از تازه‌ترین حاشیه سازی‌ها مربوط به روزنامه خبر ورزشی است که اتهامی را متوجه هرویه میلیچ کرده است. باشگاه استقلال به دلیل همزمانی این ماجرا با بازی برابر الشرطه، ترجیح داد […]

به گزارش سایت رسمی باشگاه استقلال، در روزهای گذشته حواشی زیادی پیرامون تیم استقلال بعد از نتایج خوب این تیم ایجاد شده است.

یکی از تازه‌ترین حاشیه سازی‌ها مربوط به روزنامه خبر ورزشی است که اتهامی را متوجه هرویه میلیچ کرده است.

باشگاه استقلال به دلیل همزمانی این ماجرا با بازی برابر الشرطه، ترجیح داد تا سیاست سکوت را در پیش گیرد اما اکنون اعلام می‌دارد از روزنامه خبرورزشی به دلیل این اتهام و حاشیه‌سازی شکایت کرده و تا پایان به دنبال احقاق حقوق حقه خود است.

دیدگاه کاربران 8 دیدگاه
  • فریبا 20 آوریل 2021 / 9:03 ق.ظ

    وقتی یکی در حد وزیر علنا کری میخونه و کمکهای میلیاردی به لنگ میکنه، بقیه هم اونقدر گستاخ میشن که دشمنی با تاج کبیر رو علنی میکنن.
    بهشون میگیم شما اگه خودتون رو هم پاره پاره کنید، به گرد تاج کبیر هم نخواهید رسید و با این کارهای چیپ به هدفتون نخواهید رسید. شما مثل پشه هایی میمونید که فقط یکم آدمو اذیت میکنه ولی نمیتونه مانعی برای رسیدن به هدف ایجاد کنه.

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلید مقابل را فعال کنید