کد خبر:29215
پ

شکایت باشگاه پرسپولیس به استیناف بابت محرومیت گل محمدی صحنه سازی است؟

در حالی که کمیته انضباطی بعد از حدود 3 هفته از برخورد زشت سرمربی پرسپولیس با داور چهارم دیدار این تیم با گل گهر رای خود را اعلام کرد و حکم به محرومیت یک جلسه ای یحیی گل محمدی داد.   شکایت باشگاه پرسپولیس به استیناف بابت محرومیت گل محمدی صحنه سازی است؟ این حکم […]

در حالی که کمیته انضباطی بعد از حدود 3 هفته از برخورد زشت سرمربی پرسپولیس با داور چهارم دیدار این تیم با گل گهر رای خود را اعلام کرد و حکم به محرومیت یک جلسه ای یحیی گل محمدی داد.

 

شکایت باشگاه پرسپولیس به استیناف بابت محرومیت گل محمدی صحنه سازی است؟

شکایت باشگاه پرسپولیس به استیناف بابت محرومیت گل محمدی صحنه سازی است؟

این حکم در حالی با اعتراض باشگاه پرسپولیس مواجه شده که مشخص نیست باشگاه پرسپولیس از کدام رفتار گل محمدی درر دیدار مقابل گل گهر قصد دفاع کردن دارند؟ در واقع به نظر می رسد دوستان در باشگاه پرسپولیس با صحنه سازی و فرار رو به جلو قصد دارند خود را ند افکار عمومی قربانی و مظلوم جلوه دهند و این در حالی است که در اتفاق مشابه شهاب گردان به واسهط حمله به داور چخارم تا اطلاع ثانونی محروم شده است و اکنون این لطف کمیته انضباطی است که بعد از گذشت 3 هفته و عبور پرسپولیس از چند بازی حساسش حکم محرومیت او را در مقابل ماشین سازی ته جدولی و سقوط کرده به دسته پائینتر اعلام کرده است وگرنه در محرومیت سرمربی پرسپولیس جای هیچ تردیدی وجود ندارد و جای دفاعی باقی نمانده چرا که حرکات او در برخورد با داور به قدری زشت بود که حتی افشین پیروانی و حمید مطهری هم از رفتار سرمربی پرسپولیس تعجب کرده بودند. اکنون سوال افکار عمومی در این خصوص این است که چرا پس از 3 هفته این حکم اعلام شد؟

تاخیر در صدور حکم محرومیت سرمربی پرسپولیس همگانرا به یاد تاخیر عمدی در صدور حکم محرومین بازی پرسپولیس و سپاهان انداخت که قبل از دبی اعلام نشدند و به اعلام آن به بعد دربی موکول شد.

اکنون نیز مشخص نیست سرنوشت کلیپ جنجالی کنعانی زادگان چه شده و آیا عدم اعلام ای در این خصوص ارتباطی با نبود سید جلال حسینی در ترکیب اصلی پرسپولیس داد یا خیر؟

 

گتنیست باشگاه پرسپولیس روز گذشته شکایت خود از سرمربی استقلال و چند بازیکن استقلال را به واسطه آنچه توهین به بازیکنان پرسپولیس خوانده شده به کمیته اخلاق و کمیته انضباطی ارسال کرد و سوال اساسی این است که در دربی قبل وقتی عیسی آل کثیر با آن شادی گل تحریک کننده تبرئه شد چطور آقایان از حرکت مهاجم خود دفاع کردند و امروز در برخورد با مقابل به مثل استقلالی ها اینگونه دست به شکایت شده اند؟

دیدگاه کاربران 1 دیدگاه
  • کوروش 19 جولای 2021 / 1:02 ب.ظ

    یه گل دیگه از کمیته بی انظباطی و بی اخلاقی ، اینو میگن مهندسیه لحظه ای فوتبال ، آقای گل ممدی هوچیگرم مجیدیه تو نیستی !!! خسته شده استقلالی از این همه ( تبعیض نه ) ، فساد !!!

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلید مقابل را فعال کنید