کد خبر:16902
پ

شوک جدید النصری به پرسپولیس: محرومیت از دو فصل لیگ قهرمانان آسیا؟

به نظر می رسد باشگاه النصر ول کن شکایتش از پرسپولیس در ماجرای استفاده غیرقانونی پرسپولیس از بازیکنان جدیدش نیست و خبرنگار نزدیک به باشکاه النصر در جدیدترین توئیت خود از پیروزی قطعی النصر در CAS خبر داده است که اگر این اتفاق رخ دهد، احتمال محرومیت پرسپولیس از دو فصل لیگ قهرمانان آسیا و […]

به نظر می رسد باشگاه النصر ول کن شکایتش از پرسپولیس در ماجرای استفاده غیرقانونی پرسپولیس از بازیکنان جدیدش نیست و خبرنگار نزدیک به باشکاه النصر در جدیدترین توئیت خود از پیروزی قطعی النصر در CAS خبر داده است که اگر این اتفاق رخ دهد، احتمال محرومیت پرسپولیس از دو فصل لیگ قهرمانان آسیا و همچنین بلوکه شدن پاداش نایب قهرمانی اش وجود دارد.

 

شوک جدید النصری به پرسپولیس: محرومیت از دو فصل لیگ قهرمانان آسیا؟

شوک جدید النصری به پرسپولیس: محرومیت از دو فصل لیگ قهرمانان آسیا؟

المریسل گفت:

منابع ما در کاس میگویند که شکایت النصر پذیرفته خواهد شد.قبل بازی هشدارهایی از داخل ایران مبنی‌برتخلف باشگاه پیروزی به ما دادند و ما با بررسی‌متوجه صحت آن شدیم و شکایتی تنظیم‌کردیم و منتظر نتیجه بازی شدیم.به موقع شکایت کردیم ولی ای اف سی به خاطر زمان آن را رد کرد.ما هزینه زیادی برای کاس کردیم.وکیل بین المللی ما(مارکوس موتا) لایحه ی دفاعی قوی تنظیم کرده است که قضات ای اف سی و کاس را شگفت زده کرده است.لایحه ی النصر ۵۰۰صفحه است.ای اف سی از فیفا استعلام کرده است و فیفا گفته است پول برانکو پرداخته نشده است ولی نمیدانیم چرا ای اف سی رد کرد!آیا برگه شکایت در کشوی مهدی تاج گمشده است؟
النصر شکایت را به موقع به ناظر بازی (طلال) اردنی رسانده و کمتر از ۲ساعت بوده است.
ای اف سی در صدد این بود که پس از رد شکایت توسط کمیته انضباطی و استیناف کاس هم رد کند که وکیل خِبره ما کاس را راضی به پذریش اعتراص کرد.

بازی ۸:۵ دقیقه به وقت عربستان تموم شده و شکایت ساعت ۹:۳۶ تحویل داده شده است وکمتر از دوساعت به ثبت رسیده پ دلیل ای اف سی برای رد شکایت مسخره است.

دیدگاه کاربران 4 دیدگاه
  • مخاطب 15 ژانویه 2021 / 1:05 ق.ظ

    من به عنوان يه فرد ايرانى اميدوارم اين ادعا صحت نداشته باشه در غير اينصورت در اين فدراسيون و عواملش رو بايد گل گرفت كه با آبروى ورزش مملكتمون بازى بشه

  • ... 9 ژانویه 2021 / 1:43 ب.ظ

    خدایی توی 500 صفحه چی نوشتید. از درون ایران سر کارتون گذاشتند چرا جدی میگیرید؟؟ در ضمن اسم باشگاه پرسپولیس هست که خار شده رفته تو چشم همتون.

  • ناشناس 9 ژانویه 2021 / 1:32 ب.ظ

    میثم فراهانی که از خودش نگفته توئیت اون بنده خدا رو ترجمه کرده.
    ولی خوشم میاد نفرت از پرسپولیس داره از ایران به آسیا و جهان میرسه.
    تیم منفور خاص!!!!!!!!!!!!!!!!!!

  • ایران 9 ژانویه 2021 / 12:35 ب.ظ

    آخه جناب میثم فراهانی طفلک اینجوری کمی خودت را تخلیه کن و سوزشت را کم کن الاستقلال السعودیه

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلید مقابل را فعال کنید