کد خبر:7335
پ

شوک به پرسپولیس | انگشت پای عیسی آل کثیر شکست

در حالی که امروز ساعت 18:30 پرسپولیس در دیدار حساس می بایست به مصاف الدحیل برود، خبر می رسد انگشت پای عیسی آل کثیر مهاجم پر جنب و جوش این تیم شکسته است.   شوک به پرسپولیس | انگشت پای عیسی آل کثیر شکست به نظر می رسد انگشت پای عیسی آل کثیر در همان […]

در حالی که امروز ساعت 18:30 پرسپولیس در دیدار حساس می بایست به مصاف الدحیل برود، خبر می رسد انگشت پای عیسی آل کثیر مهاجم پر جنب و جوش این تیم شکسته است.

 

شوک به پرسپولیس | انگشت پای عیسی آل کثیر شکست

شوک به پرسپولیس | انگشت پای عیسی آل کثیر شکست

به نظر می رسد انگشت پای عیسی آل کثیر در همان صحنه ای که روی او در بازی با التعاون خطای پنالتی شد شکسته است، او با درد بازی کرده است. روز گذشتته هم هم معاینه شده و عکس گرفته است. با شرایط موجود به نظر می رسد او به بازی امروز پرسپولیس مقابل الدحیل نمی رسد که ای ن موضوع خبر خوبی برای کادر فنی و هواداران پرسپولیس نخواهد بود چرا که جنب و جوش عیسی و سرعتش می توانست بلای جان مدافعان جلو کشیده الدحیل باشد.

 

تکمیلی: از قطر خبر می رسد که آل کثیر اصرار دارد با همین وضعیت مقابل الدحیل بازی کند اما به نظر می رسد اصرار به بازی او با انگشت شکسته منجر به مصدومیت بیشتر او و افزایش مدت دوری اش از میادین خواهد شد و باید دید آیا کادر فنی پرسپولیس این ریسک را قبول می کنند که به اوبازی دهند یا خیر؟

 

منبع
خبرورزشی

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلید مقابل را فعال کنید