کد خبر:8026
پ

شوک بزرگ به استقلال | دو ستاره تیم در قطر ماندند

در حالی که کاروان تیم استقلال بامداد امروز راهی تهران شد اما علی کریمی و روزبه چشمی همراه تیم به تهران سفر نکردند تا شایعات در خصوص جدایی این دو بازیکن از استقلال جدی تر شود.   شوک بزرگ به استقلال | دو ستاره تیم در قطر ماندند در کوران بازیهای لیگ قهرمانان آسیا، صحبت […]

در حالی که کاروان تیم استقلال بامداد امروز راهی تهران شد اما علی کریمی و روزبه چشمی همراه تیم به تهران سفر نکردند تا شایعات در خصوص جدایی این دو بازیکن از استقلال جدی تر شود.

 

شوک بزرگ به استقلال | دو ستاره تیم در قطر ماندند

شوک بزرگ به استقلال | دو ستاره تیم در قطر ماندند

در کوران بازیهای لیگ قهرمانان آسیا، صحبت از پیشنهاد تیم ام صلال قطر به روزبه چشمی مطرح شده بود که در آن مقطع این پیشنهاد تکذیب شد اما به نظر می رسد روزبه چشمی با توجه به بندی در قراردادش می تواند از استقلال جدا شود و به همین جهت، تصمیم گیری در این خصوص را به بعد از بازیهای استقلال در لیگ قهرمانان آسیا موکول کرده بود و باید منتظر ماند و دید آیا او که فصل قبل قصد جدایی از استقلال و لژیونر شدن را داشت سرانجام در فوتبال قطر پا به توپ می شود یا خیر؟

 

از طرف دیگر علی کریمی که پیشتر اعلام کرده بود تنها برای کمک به تیم راهی قطر می شود تا در لیگ قهرمانان آسیا در کنار استقلال باشد نیز از بازگشت به تهران همراه با اردوی استقلال امتناع کرد تا موضوع جدایی این بازیکن نیز جدی تر از قبل شود.

 

از طرف دیگر صحبت از پیشنهاد سنگین الدحیل قطر به مهدی قایدی نیز روی میز است که به نظر می رسد مدیران استقلال با توجه به شرایط بد مالی باشگاه و کوهی از بدهی های ارزی نتوانند به این پیشنهاد نه بگویند و مهدی قایدی نیز دیگر جدا شده تیم در روزهای آتی خواهد بود.

 

وضعیت مبهم پرداخت مطالبات دیاباته و میلیچ نیز این دو بازیکن را در دو راهی ماندن یا فسخ قرارداد قرار داده که باید منتظر تصمیم نهایی آنها ماند و دید آیا آنها نیز تیم را ترک می کنند یا در آن ماندگار می شوند؟

 

عملکرد ضعیف احمد سعادتمند در نقل و انتقالات و ناتوانی او در استفاده از بازیکنان جدید در لیگ قهرمانان آسیا و همچنین وارد کردن نام داریوش شجاعیان به فهرست آسیایی تیم، او را در آستانه برکناری قرار داده و اگر در چند روز آتی تغییرات بزرگ در کادر مدیریت استقلال را دیدید، چندان تعجب نکنید.

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلید مقابل را فعال کنید