کد خبر:20401
پ

شهریار مغانلو آب پاکی را روی دستان پرسپولیس ریخت

در حالی که پیشتر نیز عنوان کرده بودیم، موضوع انتقال شهریار مغانلو از سانتاکلارا به پرسپولیس چیزی شبیه به شوخی یا بازی با افکار عمومی است که از سمت مسئولین پرسپولیس پیگیری می شود.   شهریار مغانلو آب پاکی را روی دستان پرسپولیس ریخت شهریار مغانلو که مهمان تصویری برنامه شب های فوتبالی بود در […]

در حالی که پیشتر نیز عنوان کرده بودیم، موضوع انتقال شهریار مغانلو از سانتاکلارا به پرسپولیس چیزی شبیه به شوخی یا بازی با افکار عمومی است که از سمت مسئولین پرسپولیس پیگیری می شود.

 

شهریار مغانلو آب پاکی را روی دستان پرسپولیس ریخت

شهریار مغانلو آب پاکی را روی دستان پرسپولیس ریخت

شهریار مغانلو که مهمان تصویری برنامه شب های فوتبالی بود در خصوص حواشی و شایعات حول انتقالش به پرسپولیس توضیحاتی داد که به نظر می رسد ماجرای انتقال او به پرسپولیس را منتی می کند.

در برخی رسانه ها صحبت از قطعی شدن حضور مغانلو در پرسپولیس است اما او در مصاحبه زنده خود مدعی شد شرایط خوبی در سانتاکلارا دارد و از شرایطش راضی است. او به این نکته اشاره کرد که در آخرین بازی تیمش نیز نمره خوبی دریافت کرده و نظر مثبت سرمربی تیم را به خود جلب کرده است.

در این شرایط برخی در داخل ایران به دنبال جذب ولو به هر قیمتی شهریار مغانلو دارند. دوستانی که با همین روش یحیی گل محمدی را از شهرخودرو گرفتند و مهدی طارمی را با آن ماجراهای عجیب به زور از ریزه اسپور به ایران بازگرداندند احتمالاً بار دیگر قصد دارند با همان روش مغانلو را به خدمت بگیرند.

 

نکته جالب اینکه در ابتدای فصل نیز پیشنهاد مالی سنگینی مقابل مغانلو قرار دادند اما او به سبب پیشرفت در فوتبال اروپا قید پول بیشتر را زد و به پرتغال رفت و اکنون که توانسته جایگاهش در تیم را مستحکم کند، دوستان به تکاپو برای جذب او افتاده اند.

در هر صورت هر بازیکنی برای حضور در هر تیمی به انگیزه هایی نیاز دارد که در شرایط فعلی به نظر نمی رسد انگیزه لازم برای بازگشت مغانلو به فوتبال ایران وجود داشته باشد چرا که اگر قصد او پول یا بازی کردن در تیم بزرگ پرسپولیس بود، در همان ابتدای فصل به پیشنهاد پرسپولیس پاسخ مثبت می داد نه اکنون که تازه در تیم جدیدش جا افتاده است.

 

هر چه که هست اتفاقات در خصوص انتقال شهریار مغانلو به پرسپولیس شباهت زیادی به انتقال یحیی گل محمدی از شهرخودرو به پرسپولیس دارد. در همان فصل نیز با رفتن برانکو، گزینه اول مدیران وقت پرسپولیس، یحیی گل محمدی بود اما او در ابتدای فصل به این تیم نیامد تا در نیم فصل به عجیب ترین شکل ممکن سر از پرسپولیس در بیاورد.

نکته مهم دیگر در خصوص شهریار مغانلو اینکه او خود به خوبی می داند که تا 40 روز دیگر عیسی آل کثیر به پرسپولیس بازخواهد گشت و با توجه به سبک بازی مشابه او و عیسی و ترافیک در خط حمله پرسپولیس تنها یکی از آنها می تواند برای پرسپولیس بازی کند و در صورت پیوستن مغانلو به پرسپولیس، او تقریبا هیچ بازی رسمی نمی تواند برای پرسپولیس انجام دهد چرا که حضور او در این تیم مصاد با تعطیلات نیم فصل و بازگشت آل کثیر خواهد بود.

دیدگاه کاربران 3 دیدگاه
  • بنده 22 فوریه 2021 / 9:25 ق.ظ

    به نام خدا. سلام.

  • ارتش سرخ 21 فوریه 2021 / 8:26 ق.ظ

    باز این استقلالی حرف م… زد

  • نواب 21 فوریه 2021 / 8:21 ق.ظ

    خطاب به اونی که این گزارش رو تهیه کرده:
    آب رو بریز اونجات که میسوزه

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلید مقابل را فعال کنید