کد خبر:29164
پ

شماره پیراهن علیرضا جهانبخش در فاینورد هلند

سرانجام شایعات به حقیقت پیوست و علیرضا جهانبخش وینگر ملی پوش ایرانی برایتون از این تیم جدا شد و به فاینورد هلند پیوست. شماره پیراهن علیرضا جهانبخش در فاینورد عدد 9 است و او قصد دارد دوران جدیدی را با تیم هلندی آغاز کند.   اخبار نقل و انتقالات اروپا   شماره پیراهن علیرضا جهانبخش […]

سرانجام شایعات به حقیقت پیوست و علیرضا جهانبخش وینگر ملی پوش ایرانی برایتون از این تیم جدا شد و به فاینورد هلند پیوست. شماره پیراهن علیرضا جهانبخش در فاینورد عدد 9 است و او قصد دارد دوران جدیدی را با تیم هلندی آغاز کند.

 

اخبار نقل و انتقالات اروپا

 

شماره پیراهن علیرضا جهانبخش در فاینورد هلند

قرارداد علیرضا جهانبخش با فاینورد سه ساله به ارزش 4.5 میلیون پوند است که دستمزد هر سال جهانبخش 1 میلیون پوند در نظر گرفته شده است و با مبلغ رضایتنامه و آپشن های دیگر تا 4.5 میلیون پوند افزایش یاته است.

گراهام پاتر سرمربی برایتون در خصوص این انتقال اینطور گت که نمی توانست به جهانبخش تضمین حضور فیکس در ترکیب اصلی تیم را بدهد و به همین خاطر راضی به جدایی او از برایتون شده است.

جهانبخش که پیشتر در فوتبال هلند به ستاره تبدیل شده بود و از آنجا نامی برای خود دست و پا کرده و به برایتون انگلیس پیوسته بود دوباره به خاستگاه فوتبالش در اروپا بازگشت تا خاطرات خوب گذشته را تکرار کند.

فاینورد در فصل گذشته در رده پنجم لیگ هلند قرار گرفته بود و قصد دارد در فصل جدید سهمیه لیگ قهمانان اروپا را کسب کند.

حال باید منتظر ماند و دید آیا شماره پیراهن جهانبخش(9) در فاینورد برای او خوش یمن خواهد بود یا خیر؟

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلید مقابل را فعال کنید