کد خبر:21233
پ

شماره پیراهن شهریار مغانلو در پرسپولیس چند است؟

با پیوستن شهریار مغانلو به پرسپولیس، اکنون این سوال در ذهن هواداران این تیم شکل گرفته که شماره پیراهن مغانلو در پرسپولیس چند خواهد بود.   شماره پیراهن شهریار مغانلو در پرسپولیس چند است؟ بر طبق شنیده ها، شهریار مغانلو قصد دارد شماره 70 را در پرسپولیس به تن کند اما هنوز این اتفاق قطعی […]

با پیوستن شهریار مغانلو به پرسپولیس، اکنون این سوال در ذهن هواداران این تیم شکل گرفته که شماره پیراهن مغانلو در پرسپولیس چند خواهد بود.

 

شماره پیراهن شهریار مغانلو در پرسپولیس چند است؟

شماره پیراهن شهریار مغانلو در پرسپولیس چند است؟

بر طبق شنیده ها، شهریار مغانلو قصد دارد شماره 70 را در پرسپولیس به تن کند اما هنوز این اتفاق قطعی نیست و باید منتظر ماند و دید در نهایت چه شماره ای را برای خود در پرسپولیس انتخاب خواهد کرد.

او که به صورت قرضی تا پایان فصل جاری از سانتاکلارا به پرسپولیس پیوسته به دنبال قطعی کردن حضورش در پرسپولیس است اما شنیده می شود باشگاه سانتاکلارا برای انتقال قطعی او به پرسپولیس رقم سنگینی را برای رضایتنامه مغانلو درخواست کرده است و به همین جهت انتقال او به پرسپولیس فعلاً قرضی است.

 

برای مشاهده اسامی بازیکنان و شماره پیراهن بازیکنان پرسپولیس بر روی لینک کلیک کنید.

دیدگاه کاربران 1 دیدگاه
  • مهدی 5 مارس 2021 / 4:46 ب.ظ

    از قدیم گفتند دروغگو کم حافظه است.لابد نادری مجانی از بلژیک اومد.تازه رضایتنامه هم گرفت و پولشو هم خودش داد.چقدر خنده دار.پولی که پرسپولیس حاضر نشد بده.مغانلو قرضی اومد….این تحلیلت اوج دروغ و عقده رو نشون داد…

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلید مقابل را فعال کنید