کد خبر:18809
پ

شماتیک ترکیب احتمالی پرسپولیس مقابل ماشین سازی

بتاکاپ – یحیی گل محمدی سرمربی پرسپولیس که این روزها به علت کسب نتایج ضعیف همراه با تیمش تحت فشار شدید انتقادات هواداران پرسپولیس قرار دارد، امروز این فرصت را دارد تا با کسب یک پیروزی روحیه بخش و پرگل مقابل تیم قعر جدولی ماشین سازی، هم از فشار انتقادات بکاهد و هم با توجه […]

بتاکاپ – یحیی گل محمدی سرمربی پرسپولیس که این روزها به علت کسب نتایج ضعیف همراه با تیمش تحت فشار شدید انتقادات هواداران پرسپولیس قرار دارد، امروز این فرصت را دارد تا با کسب یک پیروزی روحیه بخش و پرگل مقابل تیم قعر جدولی ماشین سازی، هم از فشار انتقادات بکاهد و هم با توجه به امتیازات پیاپی که صدر جدولی ها به خصوص استقلال از دست می دهند، خود را به صدر جدول لیگ برتر نزدیک تر کند. در ادامه به مرور ترکیب احتمالی پرسپولیس در بازی امروز عصر مقابل ماشین سازی می پردازیم.

 

شماتیک ترکیب احتمالی پرسپولیس مقابل ماشین سازی

شماتیک ترکیب احتمالی پرسپولیس مقابل ماشین سازی

در خط دروازه بدون هیچ بحثی احتمالاً شاهد حضور حامد لک خواهیم بود و مشکلی بابت همراهی پرسپولیس در این دیدار نخواهد داشت چر که 3 کارته است و نه 4 کارته!

در خط دفاعی به نظر می رسد اوضاع کمی بهتر از قبل شده و بازگشت سید جلال حسینی به خط دفاعی پرسپولیس کمی اوضاع وحشتناک خط دفاع پرسپولیس در بازی قبل را سر و سامان خواهد داد. پس از تجربه ناموفق زوج مهدی شیری و احسان حسینی در بازی مقابل آلومینیوم اراک، اینبار احتمالاً شاهد شکل گیری زوح سید جلال حسینی و میلاد سرلک در قلب دفاع پرسپولیس خواهیم بود.

 

در جناحین پرسپولیس در این دیدار نیز احتمالاً شاهد به کارگیری سعید آقایی و مهدی شیری هستیم.

 

کمال کامیابی نیا و احمد نوراللهی دو هافبک جلوی خط دفاع را تشکیل خواهند داد.

 

سیامک نعمتی و احسان پهلوان نیز دو هافبک پشت مهاجمین پرسپولیس خواهند بود.

 

و بالاخره وحید امیری و مهدی عبدی نیز دو مهاجم پرسپولیس در دیدار مقابل ماشین سازی هستند.

 

امید عالیشاه و علی شجاعی و آرمان رمضانی و مهدی مهدی خانی نیز احتمالاً گزینه های تعویض یحیی در این بازی خواهند بود.

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلید مقابل را فعال کنید