کد خبر:38960
پ

شروع سیرک برتر ایران با ممنوعیت ورود تماشاگران به استادیوم ها

در حالی که پیش بینی می شد سازمان لیگ و فدراسیون فوتبال برای جلوگیری از محرومیت های احتمالی فیفا به واسطه عدم اجازه به بانوان برای ورود به استادیوم ها، چاره ای بیاندیشند اما بدترین گزینه روی میز یعنی منع ورود همه تماشاگران به دلیلی مضحک انتخاب شد. شروع سیرک برتر ایران با ممنوعیت ورود […]

در حالی که پیش بینی می شد سازمان لیگ و فدراسیون فوتبال برای جلوگیری از محرومیت های احتمالی فیفا به واسطه عدم اجازه به بانوان برای ورود به استادیوم ها، چاره ای بیاندیشند اما بدترین گزینه روی میز یعنی منع ورود همه تماشاگران به دلیلی مضحک انتخاب شد.

شروع سیرک برتر ایران با ممنوعیت ورود تماشاگران به استادیوم ها

شروع سیرک برتر ایران با ممنوعیت ورود تماشاگران به استادیوم ها

ساعاتی پیش سازمان لیگ در بیانیه ای طنز مدعی شد به دلیل نقص در سیستم بلیت فروشی، بازیهای هفته اول لیگ برتر بدون تماشاگر برگزار خواهد شد! اینکه چطور با وجود این نقص، همه بلیت های ممکن پشت دروازه های بازی استقلال و سپاهان به فروش رفت بماند اما سوال اساسی از اساتید تقلب و فریب افکار عمومی این است که اگر سامانه ها مشکل دارند، چرا با بلیت فروشی حضوری در محل استادیوم ها مخالفت شد تا احدی اعم از مرد و زن نتواند وارد استادیوم شود؟

سوال دیگر اینکه اگر سیستم بلیت فروشی معیوب بوده اکنون چطور قرار است مبلغ بلیت افرادی که بلیت تهیه کرده اند، به حسابشان بازگردانده شود؟

سوال آخر اینکه سازمان لیگ در جواب تیمهایی مثل استقلال که از این تصمیم متضرر می شوند چه جوابی خواهد داشت؟ آیا در بازی برگشت برای برقراری عدالت، تیمهای مهمان هم در استادیوم خالی از حریفان هفته اولشان پذیرایی می کنند؟

 

در نهایت اینکه به جای این خیمه شب بازی و برگزاری سیک های اینچنینی به منظور ممانعت از ورود بانوان به استادیوم ها، اقدامات لازم در این جهت را انجام دهند چرا که سیرکی که به راه انداخته اند دائمی نیست و مجبورند تا چند هفته دیگر درهای ورزشگاه ها را به روی بانوان باز کنند و چه بهتر از همین هفته اول این اتفاق رخ می داد؛ مگر اینکه اهداف دیگری در پس این تصمیم مضحک نهفته باشد تا میزبان مهمترین بازی هفته بین دو تیم مدعی استقلال و سپاهان نتواند از امتیاز میزبانی خود یعنی هوادارانش استفاده کند.

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلید مقابل را فعال کنید