کد خبر:12609
پ

شروع انصراف تیم های شرقی از حضور در لیگ قهرمانان آسیا | پرسپولیس قهرمان شد؟

بعد از شیوع کرونا، کنفدراسیون فوتبال آسیا رقابت های لیگ قهرمانان قاره کهن را با رعایت سختگیرانه پروتکل های بهداشتی به صورت متمرکز در قطر برگزار می کند.   شروع انصراف تیم های شرقی از حضور در لیگ قهرمانان آسیا | پرسپولیس قهرمان شد؟ بخش غرب آسیا با راهیابی پرسپولیس به فینال رقابت ها تمام […]

بعد از شیوع کرونا، کنفدراسیون فوتبال آسیا رقابت های لیگ قهرمانان قاره کهن را با رعایت سختگیرانه پروتکل های بهداشتی به صورت متمرکز در قطر برگزار می کند.

 

شروع انصراف تیم های شرقی از حضور در لیگ قهرمانان آسیا | پرسپولیس قهرمان شد؟

انصراف تیم های شرفی از حضور در لیگ قهرمانان آسیا
انصراف تیم های شرفی از حضور در لیگ قهرمانان آسیا

بخش غرب آسیا با راهیابی پرسپولیس به فینال رقابت ها تمام شد اما در بخش شرق آسیا چالش های یکی پس از دیگری ظاهر می شوند.

از یک سو نمایندگان باشگاه های بخش شرق آسیا معتقدند اقلیم قطر با آب و هوای کشورهایشان تفاوت زیادی دارد و این مسئله در کیفت بازیهایشان تاثیر گذار است از سوی دیگر بازیکنان و اعضای این تیم ها علاقه ای به دوری از خانوادهایشان به مدت سه هفته ندارند.

در جدیدترین خبر، گفته شده دولت مالزی به دلیل مسائل مرتبط با کرونا اجازه حضور تیم جوهور در قطر برای شرکت در رقابت های لیگ قهرمانان آسیا را نداده و احتمالا این تیم از ادامه رقابت ها انصراف خواهد داد.

با این همه باید دید سرنوشت رقابت های بخش شرقی لیگ قهرمانان آسیا به کجا می انجامد؟ و آیا تیم های شرقی از خیر این دوره از مسابقات می گذرند و پرسپولیس به عنوان قهرمان این دوره معرفی می شود یا AFC راهکار دیگری برای این موضوع پیدا خواهد کرد.

هر چه که هست به نظر نمی رسد همه تیمهای شرق آسیا از برگزاری ادامه بازیها انصراف دهند چرا که مجازات این اتفاق، محرومیت از حضور در 2 دوره آتی لیگ قهرمانان آسیا خواهد بود که جریمه سنگینی برای تیم مذکور به حساب می آید و باعث افت ارزش سهام بسیاری از تیمهای شرقی خواهد شد.

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلید مقابل را فعال کنید