کد خبر:19084
پ

شب پر تناقض در برنامه فوتبال برتر | از فرافکنی سرمربی استقلال تا زرنگی میثاقی!

صحبتها  و موارد مطرح شده در برنامه شب گذشته فوتبال برتر باعث به وجود آمدن مواضع متفاوتی نزد اهالی فوتبال و به خصوص هواداران پرسپولیس و استقلال در این خصوص شده است؛ در ادامه به برخی تناقض هایی که در این برنامه به آن اشاره شد می پردازیم.   شب پر تناقض در برنامه فوتبال […]

صحبتها  و موارد مطرح شده در برنامه شب گذشته فوتبال برتر باعث به وجود آمدن مواضع متفاوتی نزد اهالی فوتبال و به خصوص هواداران پرسپولیس و استقلال در این خصوص شده است؛ در ادامه به برخی تناقض هایی که در این برنامه به آن اشاره شد می پردازیم.

 

شب پر تناقض در برنامه فوتبال برتر | از فرافکنی سرمربی استقلال تا زرنگی میثاقی!

شب پر تناقض در برنامه فوتبال برتر | از فرافکنی سرمربی استقلال تا زرنگی میثاقی!

محمود فکری در حالی مثل همیشه با توپ پر با مخاطبین خود صحبت می کرد که در بسیاری از موارد به تناقض گویی در خصوص موضوعات مطروحه پرداخت. او به این موضوع اشاره کرد که چرا وقتی تیمی (پرسپولیس) دقیقه 93 گل می زند، حاصصل کار تاکتیکی است اما وقتی استقلال در دربی در دقیقه 93 گل می زند، شانسی قلمداد می شود؟  فکری به این موضوع اشاره کرد که آنها بر روی تاکتیک پرس حریفان کار کرده اند و گل اول استقلال در دربی و همچنین گل اول استقلال مقابل تراکتور حاصل همین تاکتیک بوده است اما او در ادامه استفاده حریفان از این تاکتیک را بی اهمیت و شانسی قلمداد کرد به طوری که پرس پرسپولیس در دربی را که منجر به اشتباهات پر تکرار مدافعین استقلال شد را نادیده گرفت و موقعیت های به دست آمده توسط پرسپولیس را حاصل زیر توپ زدن و اشتباه مدافعین خود دانست و نه تاکتیک پرسپولیس!

 

در بخش دیگری از این برنامه، محمود فکری به برنامه فشرده تیم خود انتقاد کرد و نسبت به استراحت بیشتر پرسپولیس در حالی که دو بازی عقب افتاده نسبت به سایر تیم ها دارد، انتقاد کرد که در این قسمت، مجری برنامه با زرنگی وو چاشنی عوام فریبی، تصویری را روی مانیتور پخش کرد که به فاصله بازیهای تیمها از هفته چهاردهم به بعد اشاره داشت این در حالی است که همه اعتراض منتقدین به برنامه بازیها که به سود پرسپولیس چیده شده این است که چرا تا قبل از این بقیه باید فشرده بازی می کردند و پرسپولیس هر 7 روز یکبار بازی می کرد؟ در واقع انتقادات بازه زمانی بازگشت پرسپولیس از لیگ قهرمانان آسیا تا هفته چهاردهم باز می گردد نه بعد از هفته چهاردهم که مجری برنامه سعی کرد اینطور به مخاطب القا کند که شرایط برابری بین همه تیمها در برنامه مسابقات وجود دارد.

 

دیدگاه کاربران 6 دیدگاه
  • امید 2 فوریه 2021 / 3:50 ب.ظ

    فکری منظورش اینه پرسپولیس هفت روز هفت روزبازی میکنه و استقلال پنج روز پنج روز.پنچ هفته آخرپرسپولیس هر پنج روزبازی میکنه واستقلال هرهفت روز.لطفابیخودبه پرسپولیس گیرندین

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلید مقابل را فعال کنید