کد خبر:14599
پ

شباهت عجیب استقلال و بارسلونا | پرستاره، بی برنامه با کادر فنی ضعیف!

سایت بتاکاپ – از هفته ششم لیگ قهرمانان اروپا تیم بارسلونا در ادامه روند ناکامی های خود با رونالد کومان بار دیگر یک شکست سنگین را در خانه به ثبت رساند و مقابل یوونتوس تن به باخت 3 بر 0 در نیوکمپ داد تا مشخص شود، رونالدو کومان هرگز در حد و اندازه های سرمربیگری […]

سایت بتاکاپ – از هفته ششم لیگ قهرمانان اروپا تیم بارسلونا در ادامه روند ناکامی های خود با رونالد کومان بار دیگر یک شکست سنگین را در خانه به ثبت رساند و مقابل یوونتوس تن به باخت 3 بر 0 در نیوکمپ داد تا مشخص شود، رونالدو کومان هرگز در حد و اندازه های سرمربیگری تیم بزرگ بارسلونا نیست. نکته جالب در خصوص شرایط این روزهای بارسلونا، شباهت عجیب آن به شرایط این روزهای استقلال است که در ادامه به آن می پردازیم.

 

شباهت عجیب استقلال و بارسلونا | پرستاره، بی برنامه با کادر فنی ضعیف!

شباهت عجیب استقلال و بارسلونا | پرستاره، بی برنامه با کادر فنی ضعیف!

رونالدو کومان که سرمربی تیم ملی هلند بود، وقتی با پیشنهاد سرمربیگری تیم بزرگ بارسلونا مواجه شد، سراسیمه و بدون معطلی قرارداد خود با فدراسیون فوتبال هلند را فسخ کرد و پیشنهاد مربیگری بارسلونا را پذیرفت. این اتفاق درست مثل ماجرای جدایی محمود فکری از نساجی بود که وقتی با پیشنهاد استقلال مواجه شد، بدون معطلی و فوت وقت با استقلال قرارداد داخلی امضا کرد و پس از آن به دنبال فسخ قراردادش با نساجی و پرداخت غرامت به آنها برآمد.

 

نکته جالب در خصوص رونالد کومان و محمود فکری اینکه هیچ یک رزومه قابل توجهی در زمینه مربیگری ندارند و هر دو تیم بارسلونا و استقلال که با ستاره های زیاد در میادین ظاهر می شوند، بدترین کیفیت فنی ممکن را در بازیهای اخیر از خود به نمایش گذاشته اند به طوری که هواداران استقلال و بارسلونا این روزها هم درد هستند چرا که تیمی که زمانی بهترین خط حمله را داشت را نظاره گر هستند که به دست دو کادر فنی ضعیف جدیدی که روی کار آمده اند، به معنای واقعی کلمه نابود شده و تقریباً از هر 3 بازی، یک شکست در کارنامه ش ثبت می شود و استقلال و بارسلونای امروز دیگر نشانی از قدرت فصول گذشته ندارند و یا حداقل کیفیت فنی این تیم ها به قدری افت کرده که هواداران هر دو تیم هم از عدم نتیجه گیری و هم از بازی بد تیمشان به شدت عصبانی هستند.

 

در بازی شب گذشته بارسلونا و یوونتوس نیز به طور واضحی تمام اتکا و تمرکز بارسلونا، رساندن توپ به لیونل مسی بود تا بلکه او بتواند کاری برای آنها انجام دهد و در تیم استقلال نیز جز ارسال از جناحین یا زیر توپ زدن از خط دفاع، کار تاکتیکی دیگری تاکنون ندیده ایم تا مشخص شود کادر فنی هر دو تیم تا چه اندازه برای نشستن روی نیمکت این دو تیم بزرگ، کوچک هستند.

 

همانطور که رونالدو کومان از ستاره ای همچون لیونل مسی یک بازیکن معمولی ساخته، محمود فکری هم از ستاره هایی همچون مهدی قایدی و ارسلان مطهری بازیکنان معمولی ساخته که در هیچ بازی این تیم، برش سابق را ندارند که هر دو مورد به واسطه تاکتیک های گنگ و ضعیف هر دو تیم است.

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلید مقابل را فعال کنید