کد خبر:5601
پ

رسمی | فسخ یک طرفه قرارداد مهدی ترابی با پرسپولیس تائید شد

در خبرهای امروز چند سایت ورزشی و البته کانالهای تلگرامی و اینستاگرام داشتیم که مهدی ترابی قرارداد خود با باشگاه پرسپولیس را به طور یک طرفه فسخ کرد. اینطور که در اخبار شنیده شده مهدی ترابی با حضور در باشگاه پرسپولیس،خواهان مطالبات سنگین خود شد و با توجه به اینکه این روزها باشگاه درگیر پرداخت […]

در خبرهای امروز چند سایت ورزشی و البته کانالهای تلگرامی و اینستاگرام داشتیم که مهدی ترابی قرارداد خود با باشگاه پرسپولیس را به طور یک طرفه فسخ کرد. اینطور که در اخبار شنیده شده مهدی ترابی با حضور در باشگاه پرسپولیس،خواهان مطالبات سنگین خود شد و با توجه به اینکه این روزها باشگاه درگیر پرداخت های ارزی خود به طلبکاران است، او با دست خالی باشگاه را ترک کرد و به همین منظور، برخی از خبرنگاران ورزشی با این گمانه زنی که مهدی ترابی در جلسه ش با مدیران پرسپولیس، به آنها تا آخر هفته مهلت داده تا مطالباتش را پرداخت کنند و در غیر این صورت قراردادش را فسخ خواهد کرد، این اتفاق را به گوش هواداران پرسپولیس رساندند.

 

شایعه فسخ یک طرفه قرارداد مهدی ترابی با پرسپولیس از کجا آب میخورد؟

اما ساعاتی بعد، مسئول نقل و انتقالات سازمان لیگ با تائید خبر فسخ قرارداد یک طرفه مهدی ترابی با باشگاه پرسپولیس، رسماً این شایعه را تائید کرد تا هواداران پرسپولیس دل نگران از دست دادن یکی دیگر از بازیکنان با کیفیت خود باشند.

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلید مقابل را فعال کنید