کد خبر:33480
پ

شایعه در شهر | رشید مظاهری در آستانه پرسپولیسی شدن در نیم فصل

در حالی که بوژیدار رادوشویچ به یکباره پس از دریافت بخشی از مطالباتش ایران را ترک کرده و هنوز برخی از هواداران این تیم علت این اتفاق را نمی دانند، اما برخی شایعات حاکی از این هستند که علت بی میلی کادر فنی پرسپولیس به بازگشت رادو بی ارتباط با مذاکرات این تیم با رشید […]

در حالی که بوژیدار رادوشویچ به یکباره پس از دریافت بخشی از مطالباتش ایران را ترک کرده و هنوز برخی از هواداران این تیم علت این اتفاق را نمی دانند، اما برخی شایعات حاکی از این هستند که علت بی میلی کادر فنی پرسپولیس به بازگشت رادو بی ارتباط با مذاکرات این تیم با رشید مظاهری برای پیوستن به این تیم در نیم فصل نیست.

 

شایعه در شهر | رشید مظاهری در آستانه پرسپولیسی شدن در نیم فصل

رشدی مظاهری که در ابتدای حضورش در استقلال هم از استقلال پیشنهاد داشت هم از پرسپولیس، استقلال را انتخاب کرد تا حامد لک به پرسپولیس بپیوندد. اما عملکرد نه چندان مطمئن لک در بازیهای اخیر پرسپولیس و همچنین سکونشینی رشید مظاهری در استقلال باعث شده تا شایعه ای در شهر دهان به دهان بچرخد که رشید مظاهری همان راهی را می رود که احمدرضا عابدزاده سالها پیش طی کرد و از استقلال به پرسپولیس پیوست.

 

به نظر می رسد خروج رشید مظاهری از استقلال در نیم فصل قطعی است چرا که این بازیکن به طور پیاپی از لیست 18 نفره استقلال در بازیها خط می خورد و این موضوع ارتباط مستقیم به مازاد شدن این بازیکن در نیم فصل دارد و کارد فنی استقلال ترجیح می دهد بر روی بازیکنی که قصد جدایی از تیم در نیم فصل را دارد، سرمایه گذاری نکند. برخی معتقدند رشید هم از فولاد و هم از پرسپولیس پیشنهاد دارد و در شرایط فعلی به نظر می رسد او به پیشنهاد پرسپولیس لبخند بزند تا اینگونه انتقام خود را از کادر فنی استقلال بگیرد.

 

مظاهری که دروازه بان فیکس استقلال بود به واسطه عدم همراهی استقلال برای بازی مقابل الهلال و فسخ ناگهانی قراردادش از چشم کادر فنی این تیم افتاده و حالا به دروازه بان سوم استقلال تبدیل شده است. او که به امید استمرار حضور فیکش در درون دروازه استقلال دوباره با این تیم قرارداد امضا کرد در رویای حضور در جام جهانی بود اما فکرش را هم نمی کرد کادر فنی استقلال این رفتار را با او داشته باشد.

دیدگاه کاربران 1 دیدگاه
  • بی نام 9 دسامبر 2021 / 1:53 ب.ظ

    مجیدی با این کار خودکشی میکند. گلر درجه یکی مثل مظاهری تا سالها گیر استقلال نمیاد. و‌مطمین باشید گلهای مفتی که حسینی خواهد خورد پدررتیم را در خواهد اورد

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلید مقابل را فعال کنید