کد خبر:21523
پ

شایان مصلح: به من گفتند پولت را نمی دهیم بیا رضایت بده!

شایان مصلح یکی از شاکیان پرسپولیس که از باز شدن پنجره نقل و انتقالاتی پرسپولیس متعجب شده در اکانت خود صحبتهای عجیبی در خصوص موضع باشگاه پرسپولیس برای کسب رضایت از خودش را مطرح کرد.   شایان مصلح: به من گفتند پولت را نمی دهیم بیا رضایت بده!   توی‌ زندگیم چنین چیزی ندیده بودم […]

شایان مصلح یکی از شاکیان پرسپولیس که از باز شدن پنجره نقل و انتقالاتی پرسپولیس متعجب شده در اکانت خود صحبتهای عجیبی در خصوص موضع باشگاه پرسپولیس برای کسب رضایت از خودش را مطرح کرد.

 

شایان مصلح: به من گفتند پولت را نمی دهیم بیا رضایت بده!

 

توی‌ زندگیم چنین چیزی ندیده بودم که تا ظهر زنگ بزنن بگن بیا رضایت بده ما بازیکنامون رو رد کنیم بعد من بگم بخاطر شما مدیریت عزیز و هوادارای پرسپولیس اکی تمام پولم رو ندید نصفش رو هم بدید من رضایت میدم!
بگن نه پول نمیدیم بیا رضایت بده!
بعدش بدون اینکه توافقی حاصل شه
غروب بتونن بازیکن رد کنن!

 

صحبتهای وکیل شایان مصلح در خصوص شرایط شکایت موکلش از پرسپولیس

 

هادی رهنما، وکیل شایان مصلح که ساعتی پیش به طرفداری گفته بود امروز با جعفر سمیعی و مجید صدری، مدیرعامل و رییس هیات مدیره پرسپولیس حرف زده اما هیچ توافق با آن ها نکرده و از باز شدن پنجره نقل و انتقالات پرسپولیس بدون رضایت طلبکاران متعجب شده، بعد از مناظره رادیویی با جمشید نورشرق به خبرنگار طرفداری گفت:

واقعا برای باشگاه پرسپولیس نگران هستیم. این کاری که سازمان لیگ و فدراسیون فوتبال انجام دادند، لطف به پرسپولیس نیست. آن ها ناخواسته به پرسپولیس خیانت کردند. الان عصر حجر نیست که خبرها به گوش آسیا نرسد. همین الان تمام تیم های آسیایی هم می دانند پنجره پرسپولیس به خاطر شاکیان داخلی باشگاه بسته شده است. اینکه بدون شکایت طلبکاران داخلی پنجره را باز کردند، اشتباه بزرگی است. اگر این حکم ها برای پنجره بعدی بود، چرا به مهدی ترابی دیروز اجازه بازی ندادند؟ اگر برای این پنجره است، چطور بدون رضایت طلبکاران پنجره پرسپولیس ناگهان باز شد؟ تصور کنید پرسپولیس همین هفته در جام حذفی حریفش را شکست بدهد و تیمی که در جام حذفی شکست خورده، نسبت به بازیکنی که با پنجره بسته جذب شده، شکایت کند. این شکایت حتی اگر از ایران خارج نشود، خبرش که به آسیا می رسد. چه تضمینی است ماه آینده حریفان آسیایی پرسپولیس بابت همین موضوع شکایت نکنند؟ این مشکل را می شد کاملا منطقی و از راه قانونی حل کرد. این روش که تا ظهر دنبال رضایت باشند و بعد از ظهر خودشان تصمیم بگیرند احکام کمیته تعیین وضعیت را از این پنجره به پنجره بعدی موکول کنند، کار اشتباهی است. این اشتباه برای پرسپولیس دردسر ساز می شود.

هادی رهنما تاکید کرد:

شایان مصلح هرگز دنبال محرومیت پرسپولیس نبوده و راضی نیست حتی یک روز پنجره این تیم بسته بماند. اگر غیر از این بود، من برای تفاهم با پرسپولیس پنج بار به باشگاه نمی رفتم. قبل از صدور حکم، بعد از صدور حکم، قبل از خرید ترابی، بعد از خرید ترابی و آخرین بار همین امروز به باشگاه رفتم تا با پرسپولیس توافق کنیم اما آقایان می گفتند نه پول می دهیم، نه دست نوشته می دهیم ولی شما برای آنکه هوادار به شایان مصلح فحاشی نکند، بروید فدراسیون و سازمان لیگ اعلام رضایت کنید. شایان مصلح با اینکه واقعا در این شرایط، گرفتاری مالی دارد، حاضر شد فقط نصف پول را بگیرد و بقیه پول را پایان فروردین ماه به او بدهند اما باشگاه می گفت شما بروید و آخر فروردین بیایید. نه پولی و نه سندی، فقط با حرف!

وکیل شایان مصلح ادامه داد:

فقط هم موضوع شایان مصلح نیست. باشگاه پرسپولیس به سوشا مکانی و بازیکنان دیگر بدهکار است. پرونده شکایت شهر خودرو و حکم آن هم در سازمان لیگ و فدراسیون موجود است. تردید ندارم بقیه طلبکاران هم دنبال نقره داغ کردن پرسپولیس نیستند، مطالبات شان را می خواهند. معمولا هم بدهکار باید با طلبکار سازش کند نه اینکه طلبکار را تحت فشار بگذارد. این رویه عاقبت خوبی برای باشگاه پرسپولیس ندارد. از دیشب که لیست طلبکاران پرسپولیس منتشر شد، یک عده به تمام کسانی که از پرسپولیس طلب دارند، حمله کردند و به آن ها فحش دادند. انگار این طلبکاران مقصر مشکلات پرسپولیس هستند. راه حل مشکلات پرسپولیس این رفتارها نیست.

کلیدواژه : پرسپولیس

دیدگاه کاربران 3 دیدگاه
  • پرسپولیس قهرمان 8 مارس 2021 / 6:02 ب.ظ

    حالا کیسه کشا چرا کاسه ی داغتر از آش شدن ؟؟؟!!!!!!!! به شما چه ربطی داره کیسه کشا ی حقیر

  • ناشناس 8 مارس 2021 / 2:16 ب.ظ

    همینکه افتخار پوشیدن لباس مقدس پرسپولیس را داشتید از سرتون هم زیاده دنبال چی میگردید حداقل خاطره خوش از خودتون بزارید

  • استراماچونی 8 مارس 2021 / 11:34 ق.ظ

    جالبه پرسپولیس برای منصرف کردن طلبکاران، قلاده طرفداران لمپنش را باز میکند و علنا هم تهدید میکند اگر طلبتون رو‌نبخشید یا رضایت ندید، طرفداران را میندازیم به جانتانن!!! شعبان بی مخ ها شدن مدیران پرسپولیس

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلید مقابل را فعال کنید