کد خبر:5323
پ

شاه ماهی نقل و انتقالات از چنگ پرسپولیس پرید

شهریار مغانلو که از نیم فصل لیگ نوزدهم صحبتهایی مبنی بر حضورش در پرسپولیس به گوش می رسید، سرلیست یحیی گل محمدی برای جانشینی علی علیپور در نوک خط حمله به شمار می رفت اما ساعاتی قبل او با مدیر برنامه هایش در سفارت پرتغال دیده شد که گمانه زنی حضور این بازیکن در تست […]

شهریار مغانلو که از نیم فصل لیگ نوزدهم صحبتهایی مبنی بر حضورش در پرسپولیس به گوش می رسید، سرلیست یحیی گل محمدی برای جانشینی علی علیپور در نوک خط حمله به شمار می رفت اما ساعاتی قبل او با مدیر برنامه هایش در سفارت پرتغال دیده شد که گمانه زنی حضور این بازیکن در تست های پزشکی تیم سانتا کلارای پرتغال را تقویت کرد.

 

شاه ماهی نقل و انتقالات از چنگ پرسپولیس پرید

 

شاه ماهی نقل و انتقالات از چنگ پرسپولیس پرید

شهریار مغانلو با فیزیک بدنی مناسب و قدی بلند، استایل بازی شبیه به علی دایی دارد که با ضربات سر محکم و قابلیت بازی با هر دو پا، گزینه ای ایده آل برای حضور در خط حمله هر تیمی به شمار می آید. او با 13 گل زده در فصل نوزدهم پس از شیخ دیاباته در رده دوم جدول گلزنان قرار گرفت.

 

با توجه به افزایش احتمال لژیونر شدن شعریار مغانلو و مصاحبه اخیر او مبنی بر اینکه دوست دارد فوتبالش را در اروپا دنبال کند، به نظر می رسد گل محمدی می بایست به سراغ نفر دوم لیست خرید پرسپولیس برای جانشنینی علیپور یعنی عیسی آل کثیر برود.

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلید مقابل را فعال کنید