کد خبر:12880
پ

شاه ماهی نقل و انتقالات از دست پرسپولیس لغزید | ماشین گلزنی به تراکتور پیوست

محمد عباس زاده مهاجم سابق پرسپولیس و نساجی تا آخرین روزهای نقل و انتقالات منتظر پیشنهاد پرسپولیس برای جانشینی عیسی آل کثیر ماند اما موضع منفعل باشگاه پرسپولیس در جهت جذب او باعث شد این مهاجم گلزن که تعصب عجیبی هم به پرسپولیس دارد از کف پرسپولیس بپرد.   شاه ماهی نقل و انتقالات از […]

محمد عباس زاده مهاجم سابق پرسپولیس و نساجی تا آخرین روزهای نقل و انتقالات منتظر پیشنهاد پرسپولیس برای جانشینی عیسی آل کثیر ماند اما موضع منفعل باشگاه پرسپولیس در جهت جذب او باعث شد این مهاجم گلزن که تعصب عجیبی هم به پرسپولیس دارد از کف پرسپولیس بپرد.

 

شاه ماهی نقل و انتقالات از دست پرسپولیس لغزید | ماشین گلزنی به تراکتور پیوست

شاه ماهی نقل و انتقالات از دست پرسپولیس لغزید | ماشین گلزنی به تراکتور پیوست

عباس زاده که سبک بازی و خصوصیاتش در نوک حمله شبیه علی علیپور و عیسی آل کثیر بود در واقع ایده آل ترین گزینه روی میز یحیی برای جانشینی آل کثیر بود اما به نظر می رسد امیدواری کادر فنی و تیم حقوقی پرسپولیس مبنی بر کاهش محرومیت آل کثیر باعث شد تا آنها قید جذب عباس زاده را بزنند چرا که در صورت جذب این بازیکن می بایست یکی از 7 بازیکن لیگ برتری که به تازگی جذب کرده اند را از لیست خارج می کردند و این در حالی بود که عبلس زاده قادر به همراهی پرسپولیس در فینال لیگ قهرمانان آسیا نبود.

 

در واقع کادر فنی پرسپولیس با خارج نکردن نام هیچ بازیکنی از بازیکنان جدیدی که جذب کرده اند، قمار بزرگی را بر روی کاهش محرومیت آل کثیر و همچنین زودتر رسیدن محمد انصاری به شرایط بازی انجام داد.

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلید مقابل را فعال کنید