کد خبر:12819
پ

شاهین طاهرخانی از تراکتور دور شد | آپشن ها مدافع استقلال را به پرسپولیس نزدیک کرد

مبلغ درخواستی بازیکن سابق استقلال از تراکتور مشخص شد.   شاهین طاهرخانی از تراکتور دور شد | مذاکره با پرسپولیس نزدیک است؟ باشگاه تراکتور تبریز یکی از مشتریان جدی طاهرخانی بوده است اما بر سر مبلغ قرارداد با طاهرخانی به توافق نهایی نرسید. مدافع پیشین آبی پوشان پایتخت مبلغی نزدیک به 3 میلیارد تومان خواسته […]

مبلغ درخواستی بازیکن سابق استقلال از تراکتور مشخص شد.

 

شاهین طاهرخانی از تراکتور دور شد | مذاکره با پرسپولیس نزدیک است؟

شاهین طاهرخانی از تراکتور دور شد | مذاکره با پرسپولیس نزدیک است؟

باشگاه تراکتور تبریز یکی از مشتریان جدی طاهرخانی بوده است اما بر سر مبلغ قرارداد با طاهرخانی به توافق نهایی نرسید. مدافع پیشین آبی پوشان پایتخت مبلغی نزدیک به 3 میلیارد تومان خواسته که مورد توافق مسئولان تراکتور هم قرار گرفت اما این بازیکن بر سر جزئیات قرارداد خود به توافق نرسید تا از این تیم فاصله بگیرد.

با شرایط موجود به نظر می رسد شاهین طاهرخانی پای میز مذاکره با پرسپولیسی ها خواهد نشست تا جایگزین شجاع خلیل زاده شود اما با توجه به ملغ درخواستی او بعید به نظر می رسد مسئولین باشگاه پرسپولیس با عدد 3 میلیارد تومانی طاهرخانی موافقت کنند و یکی از دلایلی که باشگاه استقلال نیز قید همکاری با طاهرخانی را زد، رقم بالای قرارداد او بود که با مدیریت قبلی این تیم بسته بود.

 

به نظر می رسد باشگاه پرسپولیس بتواند به صورت آپشنال با طاهرخانی به توافق برسد به طوری که با یک کف قرارداد با او قراردادی را به امضا برسانند و با آپشن هایی همچون گلزنی و قهرمانی در لیگ برتر و … رقم قرارداد او را تا 3 میلیارد تومان مدنظر او برسانند. گفته می شود تراکتور نیز همین پیشنهاد را به طاهرخانی ارائه کرده اما با توجه به اینکه تراکتور شانس زیادی برای قهرمانی ندارد، این بازیکن با آپشن پیشنهادی تراکتوری ها موافقت نکرده است اما اگر پرسپولیس همین آپشن ها را جلوی او قرار دهد با توجه به شانس بالای این تیم برای قهرمانی و همچنین پخش زنده بازیهای این تیم و احتمال ملی پوش شدنش، احتمال پذیرش این آپشن ها از سوی طاهرخانی بالا رفته است.

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلید مقابل را فعال کنید