کد خبر:22816
پ

شاهرخ بیانی جواب طعنه های باشگاه استقلال را داد

پس از اینکه باشگاه استقلال نسبت به موضع گیری کاپیتان سابق استقلال، انتقادات تندی را ایراد کرد، شاهرخ بیانی در مقام پاسخگویی برآمد و جواب آقایان را داد.   شاهرخ بیانی جواب طعنه های باشگاه استقلال را داد باعث افتخارم است یکی از همان ستاره هایی که این سالها هواداران استقلال بابت داشتن شان به […]

پس از اینکه باشگاه استقلال نسبت به موضع گیری کاپیتان سابق استقلال، انتقادات تندی را ایراد کرد، شاهرخ بیانی در مقام پاسخگویی برآمد و جواب آقایان را داد.

 

شاهرخ بیانی جواب طعنه های باشگاه استقلال را داد

شاهرخ بیانی جواب طعنه های باشگاه استقلال را داد

باعث افتخارم است یکی از همان ستاره هایی که این سالها هواداران استقلال بابت داشتن شان به دیگر طرفداران فوتبالی در دیگر تیم ها فخر می فروشند و به آن افتخار می کنند را من و هم تیمی هایم کسب کردیم.

اگر گفتم مراقب باشید بازیکنان تیم کرونا نگیرند این همه بالا و پریدن داشت؟ اگر می گویید همه کرونا می گیرند، چرا پرسپولیسی ها و سپاهانی ها کرونا نگرفتند؟ کرونا فقط سراغ استقلالی ها می آید؟ چرا با فرافکنی کوتاهی های خودتان را پوشش می دهید!

با این فرافکنی ها نمی توانید کم کاری های تان را جبران کنید. من بدخواه استقلال نیستم که اگر بودم به گواه آرشیو رسانه ها فصل قبل که استقلال استراماچونی را از دست داده بود و این همه مشکل داشت دهها بار در حمایت از همین استقلال مصاحبه نمی کردم تا هواداران به او فرصت بدهند و به مربی ایرانی وقت بدهند والا فکر می کنید تیم ایراد نداشت؟ باشگاه ایراد نداشت؟ ولی همواره از تیم حمایت کردم.

از فصل دوازدهم تا امروز یک جام هم برای استقلال به ارمغان نیاورده اید چه برسد به قهرمانی لیگ برتر! هر زمان قهرمانی لیگ برتر آوردید ادعای مدیریت و مربیگری کنید. در همه این سالها این همه مدیر و سرمربی آمده اند هیچکدام شان نتوانسته اند بار دیگر کاپ قهرمانی لیگ برتر را به هوادار هدیه بدهند حالا 3 تا بازی روبروی فولاد، پیکان و ماشین سازی را برده اید فکر می کنید قهرمان شده اید؟ عجله نکنید! هنوز به زمین سفت نخورده اید.

البته از صمیم قلب امیدوارم استقلال همیشه و در هر بازی برنده از زمین بیرون بیاید ولی باز هم از همه مدیران استقلال که در سایت رسمی باشگاه فرار روبه جلو را به تغییر رویه مدیریتی شان ترجیح داده اند توصیه می کنم که با اسامی بزرگی که کارنامه شان نزد هواداران استقلال و اهالی فوتبال روشن است بی احترامی نکنید چون کسی که ضرر می کند ما نیستم بلکه شمایی هستید که اصلا معلوم نیست از کجا سروکله تان پیدا شده و امروز در باشگاهی هستید که من 44 سال پیش برایش فوتبال بازی می کردم.

دیدگاه کاربران 1 دیدگاه
  • غلامرضا 30 مارس 2021 / 1:31 ق.ظ

    کاملا بحق صحبت کرده منتها کاظمی چون سیاسی است وتازه کار وبا پارتی پست گرفته جبهه ناحق گرفته .

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلید مقابل را فعال کنید