کد خبر:25434
پ

شادی گل آرمان رمضانی در دربی به سبک امانوئل آدبایور

محمد نادری و آرمان رمضانی دو بایکنی هستند که در فصل جاری از پرسپولیس به استقلال پیوستند، نادری در نیم فصل اول مقابل تیم سابقش به میدان رفت اما آرمان رمضانی این فرصت را دارد تا در اولین مصافش با تیم سابقش، گلزنی کند و توانایی های خود را هم به هواداران پرسپولیس هم به […]

محمد نادری و آرمان رمضانی دو بایکنی هستند که در فصل جاری از پرسپولیس به استقلال پیوستند، نادری در نیم فصل اول مقابل تیم سابقش به میدان رفت اما آرمان رمضانی این فرصت را دارد تا در اولین مصافش با تیم سابقش، گلزنی کند و توانایی های خود را هم به هواداران پرسپولیس هم به هواداران استقلال ثابت کند.

 

شادی گل آرمان رمضانی در دربی به سبک امانوئل آدبایور

شادی گل آرمان رمضانی در دربی به سبک امانوئل آدبایور

او که در بازی مقابل ذوب آهن عملکرد درخشانی داشت و در مدت کوتاه حضورش در زمین دو پاس گل برای سایر مهاجمین استقلال فراهم کرد، امیدوار است بار دیگر بتواند در دربی به میدان برود. ا گوشه و کنار شنیده می شود با توجه به خالی بودن استادیونم آزادی و عدم تحریک تماشاگران رقیب به واسطه شادی گل احتمالی بازیکنان، آرمان رمضانی قصد دارد در صورت حضور در زمین و گلنی مقابل پرسپولیس، شادی گلی به سبک شادی گل به یادماندنی امانوئل آدبایور با لباس منچسترسیتی انجام دهد.

شادی گل آرمان رمضانی در دربی به سبک امانوئل آدبایور

آدبایور که با بی مهری مسئولین آرسنال پس از چند فصل موفق از جمع توپچی های لندن جدا شده و به منچسترسیتی پیوسته بود، در اولین مصافش با آرسنال توانست یک گل زیبا به ثمر برساند و به مناسبت همین گل، شادی گل خاصی نیز به نمایش گذاشت و طول زمین را طی کرد و در نهایت شادی گل خود را در حد اصل تماشاگران آرسنال و منچسترسیتی به نمایش گذاشت.

دیدگاه کاربران 4 دیدگاه
  • جواد 12 مه 2021 / 8:35 ق.ظ

    اینم شده دلال رمضانی .کدوم پاس گل داده اخه .میخوای دلالی کنی بکن و نه اینقد تابلو

    • حاجی 12 مه 2021 / 8:41 ق.ظ

      لعنتی کور بودی دو تا به ارسلان مطهری داد زد تو آسمون ؟ تک به تک شد

  • علی 11 مه 2021 / 9:24 ب.ظ

    رمصانی کدوم دو پاس گل رو مقابل ذوب آهن کدوم عملکرد درخشان را داد😄 مگه استقلال بازی رو برد. وای خدا این ملکی کیسه کش دنده عقبش خراب شده

  • ناشناس 11 مه 2021 / 5:20 ب.ظ

    رمضانی دروازه خالی گل نمیکنه فقط اومده برای خوردن و خوابیدن فقط چاق شده

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلید مقابل را فعال کنید