کد خبر:36722
پ

سیگنال هشدار به استقلال از فوتبال اروپا | تیم های قعرنشین یقه گیر شدند

در حالی که روی کاغذ به نظر می رسد بازی استقلال مقابل دو تیم پدیده و نفت مسجد سلیمان ساده ترین بازیها برای این تیم باشد، اما در فوتبال اروپا در هفته های اخیر عملاً خلاف این موضوع ثابت شده چرا که قعرنشینان برای فرار از سقوط در 5 هفته پایانی دست به کارهای بزرگی […]

در حالی که روی کاغذ به نظر می رسد بازی استقلال مقابل دو تیم پدیده و نفت مسجد سلیمان ساده ترین بازیها برای این تیم باشد، اما در فوتبال اروپا در هفته های اخیر عملاً خلاف این موضوع ثابت شده چرا که قعرنشینان برای فرار از سقوط در 5 هفته پایانی دست به کارهای بزرگی زده اند که نماد آنها، تیم سالرنتینا است که در رده بیستم جدول سری آ قرار داشت اما با 5 برد پیاپی از خطر سقوط فرار کرد و در این راه یقه تیم های بزرگی را همچون آتالانتا و فیورنتینا را گرفتند. دیگر تیم قعر جدولی، تیم برنلی بود که کاندید سقوط در لیگ برتر انگلیس بود اما این تیم نیز در 5 بازی اخیر خود تنها یک شکست را تجربه کرده و 4 پیروزی به دست آورده است تا از منطقه سقوط فرار کرده باشد. در فوتبال اسپانیا نیز تیم های آلاوز و لوانته در هفته های اخیر شگفتی ساز شده اند و با دو برد دیگر به طور کامل از منطقه سقوط خارج می شوند.

 

سیگنال هشدار به استقلال از فوتبال اروپا | تیم های قعرنشین یقه گیر شدند

شب گذشته نیز تیم جنوآ که کاندید شماره 1 سقوط است با نتیجه 2 بر 1 یوونتوس را شکست داد تا مشخص شود، در هفته های آخر بازی با تیم های قعر جدولی به مراتب سخت تر از بازی با تیم های میانه جدولی مثل پیکان و ذوب آهن و … است!

دیگر تیمی که در هفته های اخیر احیا شده تیم تیم ونیتزیا بوده که هفته قبل اگرچه بازی را به لاتزیو واگذار کرد اما حسابی این تیم را اذیت کرد و چند بار از این تیم جلو افتاد، اما در نهایت با نتیجه 4 بر 3 نتیجه را به لاتزوی واگذار کرد.

همه این موارد نشان می دهد، بازی استقلال مقابل پدیده، شاید حتی سخت تر از بازی این تیم مقابل سپاهان باشد و با سهل انگاری در این خصوص شاید استقلال و مجیدی که نشان داده اند بلد نیستند از فرصت ها استفاده کنند، بهای سنگینی بپردازند. بهایی به اندازه از دست دادن یک جام … چرا که روی کاغذ، آبی ها اگر سه پیروزی از 5 بازی باقیمانده به دست بیاورند تا حد بسیار زیادی قهرمان لیگ برتر هستند و باید از فرصت بازی با تیم های قعر جدولی نهایت استفاده را ببرند چرا که در بازی با این تیم ها، گل اول مسابقه بسیار مهم است و اگر تیم صدرنشین بتواند گل اول بازی را به ثمر برساند، ادامه بازی برایش ساده تر می شود اما اگر گل اول مسابقه را دریافت کند، ادامه بازی برایش بسیار سخت خواهد شد.

هر چه که هست استقلالی ها به شدت به پیروزی مقابل پدیده نیاز دارند چرا که اولاً به یکی از پیروزی های سه گانه خود برای قهرمانی می رسند ثانیاً از زیر بار فشار چند تساوی پی در پی اخیر خارج می شوند و فشار روانی را بر روی تیم دوم قرار می دهند.

آبی های پایتخت نباید فراموش کنند که در هفته قبل، اورتونی که شانسی برای پیروزی مقابل چلسی نداشت با نتیجه 1 بر 0 توانست تیم پرمهره توخل را شکست دهد و همین مسئله نشان می دهد در هفته های پایانی هیچ نتیجه ای از قبل قابل پیش بینی نیست و تیم ها باید هوشیارانه تر بازی کنند.

کلیدواژه : استقلال

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلید مقابل را فعال کنید