کد خبر:38403
پ

سیگنال بازگشت برانکو به فوتبال ایران: مالیات 12 میلیاردی من را پرسپولیس بدهد!

برانکو ایوانکویچ سرمربی سابق پرسپولیس در جدیدترین مصاحبه خود سیگنالی مبنی بر بازگشتش به فوتبال ایران صادر کرد. سیگنال بازگشت برانکو به فوتبال ایران: مالیات 12 میلیاردی من را پرسپولیس بدهد! 🔺من ۱۲ میلیارد بدهی مالیاتی دارم، اما چند سال است فقط وعده می‌دهند که این بدهی پرداخت می‌شود. این مبلغ را باید باشگاه پرسپولیس […]

برانکو ایوانکویچ سرمربی سابق پرسپولیس در جدیدترین مصاحبه خود سیگنالی مبنی بر بازگشتش به فوتبال ایران صادر کرد.

سیگنال بازگشت برانکو به فوتبال ایران: مالیات 12 میلیاردی من را پرسپولیس بدهد!

🔺من ۱۲ میلیارد بدهی مالیاتی دارم، اما چند سال است فقط وعده می‌دهند که این بدهی پرداخت می‌شود. این مبلغ را باید باشگاه پرسپولیس پرداخت کند و دلیل کوتاهی در این موضوع را نمی‌دانم. اما اگر باشگاه پرسپولیس بخواهد دوباره وعده دهد، من از طریق مراجع قضایی شکایت خواهم کرد تا تکلیف روشن شود. صبر و تحمل من هم حدی دارد و نباید باشگاه از رفتار من سو استفاده کند.

🔺باز هم می‌گویم اسکوچیچ از کی‌روش بهتر است و عملکرد دو مربی مشخص است که من چرا از سرمربی فعلی تیم ملی ایران حمایت می‌کنم. دراگان تیم ملی ایران را زیر صفر تحویل گرفت، تیمی که همه بصورت قطعی از ناامید بودند و ایران را حذف شده می‌دانستند. دراگان با اقتدار و با بهترین نتایج ممکن نتیجه گرفت و با ایران به جام جهانی صعود کرد.

🔺یک قانون نا نوشته وجود دارد که هر مربی موفق شود تیم را به جام جهانی ببرد، باید روی نیمکت تیم در جام جهانی حضور داشته باشد، اسکوچیچ مربی کاربلدی است و مطمئن هستم کارش را به خوبی برای جمع و جور کردن حواشی تیم ملی انجام می‌دهد ولی اگر هم کمکی خواست من با کمال میل برای او انجام می‌دهم.

دیدگاه کاربران 1 دیدگاه
  • لنگپلیسه کیسه کش هشت تایی بوسیله سرورش تاج فوتبال ایران 24 جولای 2022 / 1:33 ب.ظ

    آخه بردن تیم هایی مثل کامبوج چه هنری میخواد . بقال محل ما هم میتونه اینطوری تیمو ببره مرحله بعد .توی گروه ما فقط یک تیم بدرد بخور بود اونم اکوچیچ 5 امتیاز ناقابل تقدیمش کرد . در بازی مقابل لبنان تا دقیه 89 ایران بازنده بود .

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلید مقابل را فعال کنید