کد خبر:38584
پ

سیگنالی که می گوید امسال قرار است سپاهان قهرمان شود

در حالی که هواداران پرسپولیس این روزها به شدت به عملکرد مدیریت خود در خصوص جذب نشدن مهاجم خارجی معترض هستند، هواداران استقلال نیز در وضعیتی مشابه به عملکرد آجورلو مبنی بر عدم جذب هافبک بازیساز و جانشین مناسب برای حسین زاده معترض اند.   بهترین ترکیب سپاهان   سیگنالی که می گوید امسال قرار […]

در حالی که هواداران پرسپولیس این روزها به شدت به عملکرد مدیریت خود در خصوص جذب نشدن مهاجم خارجی معترض هستند، هواداران استقلال نیز در وضعیتی مشابه به عملکرد آجورلو مبنی بر عدم جذب هافبک بازیساز و جانشین مناسب برای حسین زاده معترض اند.

 

بهترین ترکیب سپاهان

 

سیگنالی که می گوید امسال قرار است سپاهان قهرمان شود

سیگنالی که می گوید امسال قرار است سپاهان قهرمان شود

 

برنامه بازی های سپاهان

 

عدم توازن در یارگیری دو تیم سرخابی پایتخت در حالی رقم می خورد که در دو فصل گذشته هر دو تیم قهرمان شده اند و به نظر می رسد با روی کار آمدن دولت جدید، وزارت ورزش قصد دارد دوباره فوتبال ایران را از دو قطبی رایج در دهه هفتاد دور کند و فرصت عرض اندام به تیمهایی همچون فولاد و سپاهان برای رقابت برای قهرمانی خواهد رسید.

با نگاهی به کادر فنی جدید سپاهان و نفرات با کیفیت داخلی و خارجی که جذب این تیم شده اند، به نظر می رسد در فصل جاری که هم قرمزها و هم آبی ها در یارگیری نامتوازن عمل کرده اند، تیم پرقدرت سپاهان از همان هفته اول که اتفاقاً با استقلال نیز بازی دارد، پرقدرت ظاهر شود و اسب خود را برای قهرمانی در لیگ برتر زین کند.

کارشاسان معتقدند با توجه به توان تیم ها در خطوط مختلف، سپاهان شانس نخست قهرمانی در فصل جدید است و پس از این تیم، پرسپولیس و استقلال و فولاد و تراکتور و گل گهر قرار دارند.

در هر صورت به نظر نمی رسد در فصل پیش رو، هیچ یک از تیم های محبوب پایتخت به عنوان قهرمانی برسند و این به معنای آن است که پرسپولیس شانسی برای صعود مستقیم به مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا در فصل جدید نخواهد داشت و در بهترین حالت می تواند با قهرمانی در جام حذفی و بازی پلی آف داخلی و سپس پلی آف آسیایی به جدول مسابقات لیگ قهرمانان آسیا 2023 راه یابد چرا که تیمهای قهرمان لیگ دو دوره اخیر ایران مستقیماً به مرحله گروهی می روند.

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلید مقابل را فعال کنید