کد خبر:7030
پ

سیلی محکم AFC بر صورت سازمان لیگ و فدراسیون فوتبال ایران

کنفدراسیون فوتبال آسیا دقایقی قبل با اضافه کردن دو دروازه بان جدید به فهرست آسیایی الهلال به واسطه ابتلای دو دروازه بان این تیم به کرونا موافقت کرد و بدین ترتیب درس بزرگی به مسئولین فدراسیون فوتبال ایران داد که قوانین را سلیقه ای اعمال می کنند.   درس بزرگ AFC به مسئولین فدراسیون فوتبال […]

کنفدراسیون فوتبال آسیا دقایقی قبل با اضافه کردن دو دروازه بان جدید به فهرست آسیایی الهلال به واسطه ابتلای دو دروازه بان این تیم به کرونا موافقت کرد و بدین ترتیب درس بزرگی به مسئولین فدراسیون فوتبال ایران داد که قوانین را سلیقه ای اعمال می کنند.

 

درس بزرگ AFC به مسئولین فدراسیون فوتبال و سازمان لیگ ایران

 

درس بزرگ AFC به مسئولین فدراسیون فوتبال و سازمان لیگ ایران

هواداران فوتبال به یاد دارند که در شرایطی که فیفا و AFC مجوز انعطاف به فدراسیون فوتبال کشورها در اعمال قوانین را در ایام کرونا داده بودند، فدراسیون فوتبال ایران و سازمان لیگ با اعمال قوانین سخت گیرانه و ممانعت از بازگشت داریوششجاعیان به لیست استقلال، کادر فنی این تیم را در برهه ای که بسیاری از بازیکنان اصلی اش به واسطه کرونا قادر به بازی نبودند، تحت فشار و مضیغه قرار داد.

اکنون کنفدراسیون فوتبال آسیا به الهلال این فرصت را داد تا دو بازیکن جدید به لیستش اضافه کند تا شاید درس عبرتی برای مسئولین متحجر فدراسیون فوتبال ایران باشد که یکبار با چنان قاطعیتی قانون را اجرا می کنند که گویی وحی منزل است و در شرایط متفاوت هیچ استثنایی وجود ندارد و در مرتبه دیگر اگر پای تیم خاصی وسط باشد، به سادگی انعطاف به خرج داده و قوانین را به سود آن تیم خاص عوض می کنند یا اگر قانونی وجود نداشته باشد، قانون را به سود آن تیم خاص می نویسند!

 

نکته جالب اینکه مسئولین سازمان لیگ در انتهای فصل نیز از اضافه کردن نام داریوش شجاعیان به فهرست آسیایی استقلال طفره رفتند تا با پیگیری مسئولین استقلال از طریق AFC سرانجام کارت بازی شجاعیان برای حضور در مسابقات صادر شود.

 

نکته خنده دار یا گریه دار ماجرا هم در اعمال سلیقه و رنگی قانون به سود یک تیم خاص اینکه دوستان پس از اینکه قرارداد 6 بازیکن جدید پرسپولیس را به ثبت رساندند و به فهرست آسیایی این تیم اضافه شدند به یکباره قانونی وضع کردند که تیمهای بدهکار نمی توانند قرارداد بازیکنان جدید خود را ثبت کنند و این در حالی بود که باشگاه پرسپولیس می بایست ظرف 30 روز آتی، مبلغ 760 هزار دلار بدهی خود به برانکو را بپردازد و اگر بنا به اعمال قانون بود، این تیم نیز علی القاعده نمی توانست از بازیکنان جدید خود در آسیا استفاده کند و به همین سادگی به فاصله کمتر از 48 ساعت، اجازه حضور بازیکنان جدید استقلال در رقابتهای لیگ قهرمانان آسیا صادر نشد!

 

این رفتارهای رنگی مسلماً از دید هواداران تیزبین فوتبال که همه اتفاقات را زیر نظر دارند، پنهان نمانده و نمی ماند.

 

 

دیدگاه کاربران 3 دیدگاه
  • تاج 19 سپتامبر 2020 / 6:51 ق.ظ

    کجای کارید!؟ الان دیگه حتا عربهای وحشی هم فهمیدن تیم حکومتی و فاسد که با رانت و تبانی و داوری هدفمند و…. جامهای اهدایی وزارت کیه!!؟؟ لنگ پرافتخ ار!

  • Ali 19 سپتامبر 2020 / 12:09 ق.ظ

    کاملا مشخصه که استقلالی هستید

  • مهدى اشتيانى 18 سپتامبر 2020 / 11:52 ب.ظ

    اقاى فراهانى خبر ناهار عزيز
    اينكه از پيشرفت پرسپوليس و نتيجه گيريش عليرغم همه كارشكنيهاى مغرضانه ميسوزيد چيز عجيبى نيست. اونجا كه وزيرو وكيل يك ملت دست بدست هم دادند براى طويله خسروانى شرايط مناسب فراهم كنند همه جور ريخت و پاش ميكنه تيمتون كه نتيجه بگيره ولى اخر سر يه موز نصيبتون ميشه اونجا كه حق فولاد و سپاهان رو ميخوريد تا سهميه بگيريد همتون خفه شديد و جيك نميزنيد اما اينجا زبانتون بلند شده ؟!!! مصداق بارز …پررو خود خودتونيد كيسه كشاى بدبخت

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلید مقابل را فعال کنید