کد خبر:9706
پ

سیدجلال حسینی سکوتش را شکست: دنبال آپشن نیستیم/ درآمدهای سه سال اخیر کجا رفت؟

پس از اینکه چند بازیکن بزرگتر پرسپولیس به نشانه اعتراض در جلسات تمرینی اخیر پرسپولیس شرکت نکردند، برخی این اتفاق را به مسائل مالی و پرداخت نشدن آپشن قراداد آنها ارتباط دادند که این موضوع با واکنش منفی هواداران پرسپولیس مواجه شد و به همین جهت نیز سیدجلال حسینی ساعاتی پیش در مصاحبه ای اعلام […]

پس از اینکه چند بازیکن بزرگتر پرسپولیس به نشانه اعتراض در جلسات تمرینی اخیر پرسپولیس شرکت نکردند، برخی این اتفاق را به مسائل مالی و پرداخت نشدن آپشن قراداد آنها ارتباط دادند که این موضوع با واکنش منفی هواداران پرسپولیس مواجه شد و به همین جهت نیز سیدجلال حسینی ساعاتی پیش در مصاحبه ای اعلام کرد عدم حضور آنها در تمرینات ارتباطی به گرفتن آپشن قراردادهایشان ندارد و به دنبال افشای این حقیقت هستند که درآمد باشگاه پرسپولیس در 4 فصل اخیر کجا رفته است؟

 

سیدجلال حسینی سکوتش را شکست: دنبال آپشن نیستیم/ درآمدهای سه سال اخیر کجا رفت؟

سیدجلال حسینی سکوتش را شکست: دنبال آپشن نیستیم/ درآمدهای سه سال اخیر کجا رفت؟

سید جلال حسینی با اشاره به اینه شان و منزلت بازیکنان پرسپولیس که در 4 فصل اخیر، دو فینال آسیایی و یک نیمه نهایی آسیا را برای باشگاه و هواداران به ارمغان آورده اند این نیست که هر فصل به بهانه پرداخت بدهی های گذشته، پرداخت مطالبات بازیکنان به تعویق بیفتد. او با اشاره به اینکه بعد از پرونده برانکو، نوبت کالدون و بودیمیر است و سوال ما از مدیریت باشگاه این است که چه زمانی این موارد قرار است تمام شود؟ آیا حق ما به عنوان بازیکنانی که بیشترین درآمدزایی را برای باشگاه در 4 سال گذشته از راهیابی به فینال لیگ قهرمانان آسیا و نیمه نهایی آسیا داشته ایم این است؟

او با رد شایعه عدم حضورشان در تمرین به بهانه فعال شدن آپشن های قراردادهایشان مدعی شد ما به دنبال این موارد نیستیم و د کنار هواداران قرار داریم اما عده ای قصد دارند با مطرح کردن این موضوعات ما را در مقابل هواداران قرار دهند.

 

پی نوشت: موضوع مورد اشاره سیدجلال حسینی یک مطالبه عمومی حتی در سطح مجلس است که درآمدهای کسب شده در چند سال اخیر پرسپولیس در کجا هزینه شده و چرا با وجود درآمدزایی نزدیک به 8 میلیون دلاری باشگاه و تزریق منابع ریالی از طریق اسپانسر، این تیم هنوز با مشکلات مالی دست و پنجه نرم می کند؟

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلید مقابل را فعال کنید