کد خبر:43365
پ

سیاوش یزدانی متهم ردیف اول شرطبندی در بازی پرسپولیس و سپاهان | بت روی دو پنالتی به سود پرسپولیس چند بود؟

دیدار حساس پرسپولیس مقابل سپاهان در جام حذفی در نقش جهان اصفهان با نتیجه دور از انتظار 4 بر 2 به سود سرخ پوشان تهران به پایان رسید. در انتهای این بازی شایعه قوی بین هواداران خشمگین سپاهان دهان به دهان می چرخید که قابل بررسی به نظر می رسد. پس از به وجود آمدن […]

دیدار حساس پرسپولیس مقابل سپاهان در جام حذفی در نقش جهان اصفهان با نتیجه دور از انتظار 4 بر 2 به سود سرخ پوشان تهران به پایان رسید. در انتهای این بازی شایعه قوی بین هواداران خشمگین سپاهان دهان به دهان می چرخید که قابل بررسی به نظر می رسد.

پس از به وجود آمدن شائبه هایی در خصوص پنالتی عمدی سیاوش یزدانی مقابل سپاهان در دقایق پایانی بازی استقلال و سپاهان، ساپینتو سرمربی استقلال بلافاصله این بازیکن را مازاد اعلام کرد و اتفاقاً پس از خروج یزدانی از اسکواد استقلال، این تیم در تمام بازی ها پیروز بود تا برخی این تصمیم ساپینتو را به عامدانه بودن اشتباهات یزدانی ربط دهند.

پس از این اتفاق بود که یزدانی به سپاهان پیوست و در بازی حساس مقابل پرسپولیس در جام حذفی به طور فیکس در ترکیب اصلی تیمش قرار گرفت و اتفاقاً با دو حرکت ناشیانه و آماتور دو پنالتی ساده به پرسپولیس تقدیم کرد و زمینه اخراج خود را فراهم آورد.

او که پیشتر خودش معترف شده بود برای تیم محمود فکری عامدانه بازی نکرده امروز در مظان اتهام هواداران سپاهان و استقلال در خصوص فعالیتش در سایت های شرطبندی قرار دارد.

سایت هایی که با شرط بستن بر روی انواع اتفاقات در بازی، ارقام سنگینی را جا به جا می کنند و تنها عده کمی منتفع می شوند و برخی که از اتفاقات بازی و بازیگرانی که قرار است این اتفاقات را رقم بزنند، مطلع هستند، سود هنگفتی به جیب می زنند.

به عنوان مثال شرط اعلام دو پنالتی به سود پرسپولیس در جریان بازی از آن بت های نادری بود که محقق شد و تنها افراد کمی برنده آن شدند و هزاران نفر به امید اینکه این اتفاق محال رخ نخواهد داد، بر روی رخ ندادن آن شرط بسته بودند و امروز همان عده قلیلی که از اتفاقات بازی خبر داشتند، برنده پول های هنگفتی شده اند.

بدون اعمال نظر مبنی بر حضور داشتن یا نداشتن سیاوش یزدانی در فعل و انفعالات پشت پرده سایت های شرطبندی این درخواست از نهادهای ذی ربط وجود دارد که به موضوع بررسی حساب های بانکی برخی بازیکنان مشکوک در این زمینه ورود کنند.

نمونه این اتفاقات عجیب در بازی استقلال و سپاهان در لیگ هم رخ داد. جایی که گلر استقلال با اشتباهات عجیب خود مشکوک به نظر می رسید و در نهایت یک گل عجیب و نادر از فاصله 40 متری دریافت کرد!

در نهایت اینکه سرنوشت بازیکنی که همین فصل گذشته مدعی پیراهن تیم ملی بود به این وضع در آمده که حتی از انجام یک دفاع ساده بدون خطا عاجز است و مشخص نیست مدیران باشگاه ها بر چه اساسی برای چنین بازیکنانی آپشن رضایت مدیرعامل قرار داده و پرداخت کرده اند!

پی نوشت : امروز هواداران استقلال خوشحال هستند که برخی بازیکنان ضعیف سابق این تیم، برای همیشه این تیم را ترک کرده اند که از آن جمله می توان به یزدانی و مسعود ریگی اشاره کرد.

کلیدواژه : سیاوش یزدانی

دیدگاه کاربران 2 دیدگاه
  • ثصفصثف 25 فوریه 2023 / 9:27 ق.ظ

    اخ احمق مسعود ریگی ضعیفه؟

  • سعید 23 فوریه 2023 / 2:28 ب.ظ

    قشنگ مشخص بودسیاوش اونده تاسپاهان رابربادبده

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلید مقابل را فعال کنید