کد خبر:39144
پ

سکوت باشگاه پرسپولیس در خصوص مبلغ سنگین قرارداد لوکادیا

حیرت بلژیکی ها از پیوستن لوکادیا به پرسپولیس و رقم سنگین قراردادش با این تیم. سکوت باشگاه پرسپولیس در خصوص مبلغ سنگین قرارداد لوکادیا سایت «فوتبال» بلژیک درباره این شکار بزرگ پرسپولیس نوشت: یورگن لوکادیا پدیده فوتبال هلند که سال های درخشانی را با آیندهوون داشت و در نهایت به عنوان گران ترین بازیکن تاریخ […]

حیرت بلژیکی ها از پیوستن لوکادیا به پرسپولیس و رقم سنگین قراردادش با این تیم.

سکوت باشگاه پرسپولیس در خصوص مبلغ سنگین قرارداد لوکادیا

سایت «فوتبال» بلژیک درباره این شکار بزرگ پرسپولیس نوشت: یورگن لوکادیا پدیده فوتبال هلند که سال های درخشانی را با آیندهوون داشت و در نهایت به عنوان گران ترین بازیکن تاریخ برایتون با مبلغ 18 میلیون یورو به این تیم در سال 2018 منتقل شد، انتخاب حیرت آوری کرد.

این ستاره سابق آیندهوون به شکل باوردنکردنی به فوتبال خاورمیانه منتقل شد. لوکادیا با باشگاه پرسپولیس ایران قرارداد امضا کرد تا در فوتبال آسیا حضور داشته باشد.

این درحالیست که لوکادیا 4 سال پیش به عنوان یکی از استعدادهای فوتبال هلند شناخته می شد. او علی رغم داشتن پیشنهاد رسمی از نایمخن ولی ترجیح داد تا به لیگ ایران برود تا شرایط مالی بهتری داشته باشد.

گفتنیست مبلغ قرارداد لوکادیا با پرسپولیس، رکورد سنگین ترین قرارداد تاریخ لیگ برتر را شکسته و این بازیکن اولین بازیکنی است که به صورت مستقیم از بوندس لیگا به فوتبال ایران آمده است. سایر بازیکنان مطرح دیگری که به لیگ ایران آمده بودند (مثل میلیچ، تیام، دیاباته، جی لوید ساموئل و …) مدتها بدون تیم بوده اند و به عنوان بازیکن آزاد به لیگ ایران آمده بودند اما لوکادیا با اتمام قراردادش با بوخوم، از بین پیشنهادات تیم هایی مثل نایمخن هلند، پرسپولیس را انتخاب کرد که شرایط مالی بهتری نسبت به پیشنهادات تیم های اروپایی داشت.

تا این لحظه مسئولین پرسپولیس از افشای رقم سنگین قرارداد لوکادیا خودداری کرده اند اما به نظر می رسد با توجه به بورسی شدن پرسپولیس به زودی این عدد افشا خواهد شد و هواداران فوتبال در ایران نیز مثل رسانه های خارجی از این انتقال گران قیمت انگشت به دهان خواهند ماند.

آخرین ارزشگذاری سایت ترانسفر مارکت بر روی لوکادیا، 2 میلیون دلار بوده است.

دیدگاه کاربران 1 دیدگاه
  • تونلساز 16 آگوست 2022 / 4:05 ق.ظ

    خوب مافیا پیروزی همیشه رقمهای سنگین هزینه میکنه،وبه افکار عمومی پاسخگو نیست!اکثراختلاس گرای بزرگ مثل هدایتی و…

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلید مقابل را فعال کنید