کد خبر:25507
پ

سپهر حیدری: ضعف خط دفاعی استقلال خوراک خط حمله پرسپولیس است

سپهر حیدری مدافع سابق پرسپولیس در خصوص شرایط دو تیم استقلال و پرسپولیس در آستانه دربی صحبتهای جالبی مطرح کرد که در ادامه می خوانید.   سپهر حیدری: ضعف خط دفاعی استقلال خوراک خط حمله پرسپولیس است 🔺خدا را شکر پرسپولیس در وضعیت خوبی قرار دارد و در بازی مقابل سپاهان هم شایسته پیروزی بود. […]

سپهر حیدری مدافع سابق پرسپولیس در خصوص شرایط دو تیم استقلال و پرسپولیس در آستانه دربی صحبتهای جالبی مطرح کرد که در ادامه می خوانید.

 

سپهر حیدری: ضعف خط دفاعی استقلال خوراک خط حمله پرسپولیس است

🔺خدا را شکر پرسپولیس در وضعیت خوبی قرار دارد و در بازی مقابل سپاهان هم شایسته پیروزی بود. بعید می‌دانم استقلال بتواند کار چندانی مقابل پرسپولیس انجام دهد و شانس چندانی برای آنها قائل نیستم.

🔺نقاط ضعف خط دفاعی استقلال دقیقا همان نقاط قوت خط حمله پرسپولیس است و از همین رو عیسی و شهریار به خوبی می‌توانند بین فضاهای خالی خط دفاع استقلال حرکت کنند و از دو جناح هم بازیکنانی مثل ترابی به خوبی می‌توانند دو مهاجم تیم را در موقعیت قرار دهند و برای همین می‌گویم پرسپولیس با دو گل و حتی بیشتر این بازی را خواهد برد.

🔺تعارف نداریم و با شرایط جدول این آخرین شانس استقلال است و اگر در این دیدار نتیجه نگیرد حتی سهمیه لیگ قهرمانانش هم به خطر می‌افتد و فکر می‌کنم آنها حتی بیشتر از پرسپولیس برای نتیجه گرفتن در این بازی تحت فشار و استرس هستند و این هم یک پوئن مثبت دیگر برای تیم پرسپولیس است.

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلید مقابل را فعال کنید