کد خبر:22444
پ

سوپرجام امسال برگزار نمی شود | با یک استعفا خوشحالمان کنید آقای مهدی!

به نظر می رسد فاجعه مدیریتی در فدراسیون فوتبال تمامی ندارد و پس از عدم برگزاری مراسم بهترین های فوتبال ایران در فصل نودزهم و عدم اهدای جوایز  آقای گل مسابقات و سایر عناوین بهترین ها در فصل گذشته، سوء مدیریت آقایان در سازمان لیگ به بازی سوپرجام رسید.   سوپرجام امسال برگزار نمی شود […]

به نظر می رسد فاجعه مدیریتی در فدراسیون فوتبال تمامی ندارد و پس از عدم برگزاری مراسم بهترین های فوتبال ایران در فصل نودزهم و عدم اهدای جوایز  آقای گل مسابقات و سایر عناوین بهترین ها در فصل گذشته، سوء مدیریت آقایان در سازمان لیگ به بازی سوپرجام رسید.

 

سوپرجام امسال برگزار نمی شود | چاهی که پرسپولیس خودش کند

سوپرجام امسال برگزار نمی شود | چاهی که پرسپولیس خودش کند

بازی سوپرجام به روال سالهای گذشته همواره در ابتدای هر فصل برگزار می شد اما با درخواست باشگاه پرسپولیس و موافقت باشگاه تراکتور این دیدار به نیم فصل موکول شد. نیم فصلی که روزهای پایانی خود را پشت سر می گذارد و با اعلام اسامی تیم ملی و حضور 4 بازیکن پرسپولیس در اردوی تیم ملی و شروع مسابقات لیگ برتر از 14 فروردین و همچنین شروع بازیهای مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا که هر دو تیم تراکتور و پرسپولیس درگیر آن هستند، عملاً فرصتی برای برگزاری بازی سوپرجام تا انتهای لیگ باقی نمی ماند و برگزاری این مسابقه در انتهای لیگ نیز به نوعی توهین به کلیت فوتبال ایران است و شاید به دستمایه طنز رسانه های خارجی تبدیل شود.

 

نکته دیگری که کنسل شدن برگزاری این بازی را تقویت کرده عدم اعلام تاریخ مشخص برای انجام آن است. به طوری که در طول شش ماه گذشته هموارهبه دلایل مختلف از اعلام تاریخ مشخص برای این بازی امتناع کردند و اکنون که شرایط دو تیم پرسپولیس و تراکتور به کلی با ابتدای فصل متفاوت شده و حتی عیسی آل کثیری که به واسطه محرومیت نمی توانست در این دیدار به میدان برود، به بازی رسیده و این موضوع مورد اعتراض باشگاه تراکتور قرار گرفته است.

 

در شرایط فعلی مسئولین سازمان لیگ چاره ای جز کنسل اعلام کردن این بازی ندارند. سازمان لیگ می توانست این بازی را در زمانی برگزار کند که به دلایل نامشخص و بدون هماهنگی با باشگاه ها، تاخیر یک هفته ای در برگزاری مسابقات لیگ ایجاد کرد اما به نظر می رسد به همان دلیلی که پرسپولیس با 3 بای عقب افتاده مثل سایر تیم ها و بدون تحمل فشار و خستگی بازیها به میدان رفت، به منظور رفاه حال این تیم و وارد شدن فشار به پرسپولیس این بازی در بازه زمانی تعویق یک هفته ای لیگ برتر هم انجام نشد و اکنون د شرایطی قرار داریم که عملاً امکان برگزاری این بازی تا انتهای لیگ برتر وجود ندارد.

دیدگاه کاربران 3 دیدگاه
  • سیدمحمدعلی نجفی 23 مارس 2021 / 8:05 ق.ظ

    از این دست اتفاقات برای پرسپولیس زیاد افتاده هنوز برگزاری دربی جام حذفی که پرسپولیس رو جبر به بازی اونا با غیبت ۸بازیکن اصلی از یادمون نرفته

  • ناشناس 21 مارس 2021 / 9:50 ب.ظ

    هر۵ روزبازی پرسپولیس خار چشم دشمنان ایران به استراحت عنوان میشه مرگ بردشمنان ایران

  • هادی 21 مارس 2021 / 8:58 ب.ظ

    جام رو با اسنپ بفرستم باشگاه پرسپولیس

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلید مقابل را فعال کنید