کد خبر:13680
پ

سوتی عجیب در خصوص درگیری رشید مظاهری و سید حسین حسینی

در حالی که از ساعاتی پیش برخی خبرگزاری های ظاهراً معتبر خبر از درگیری رشید مظاهری و سید حسین حسینی دو دروازه بان استقلال که رقابت سختی برای فیکس شدن در ترکیب اصلی با هم دارند، منتشر شده، این خبر از جانب باشگاه استقلال تکذیب شد.   سوتی عجیب در خصوص درگیری رشید مظاهری و […]

در حالی که از ساعاتی پیش برخی خبرگزاری های ظاهراً معتبر خبر از درگیری رشید مظاهری و سید حسین حسینی دو دروازه بان استقلال که رقابت سختی برای فیکس شدن در ترکیب اصلی با هم دارند، منتشر شده، این خبر از جانب باشگاه استقلال تکذیب شد.

 

سوتی عجیب در خصوص درگیری رشید مظاهری و سید حسین حسینی

سوتی عجیب در خصوص درگیری رشید مظاهری و سید حسین حسینی

این اطلاعرسانی عجیب از آن جهت مضحک به نظر می رسد که صبح امروز با اعلام باشگاه استقلال تمرین این تیم تعطیل شد و آبی پوشان با نظر محمود فکری امروز را استراحت کرده و از فردا در زمین تهرانسر قرار است تمرینات خود برای بازی روز سه شنبه مقابل پیکان دنبال کنند اما با توجه به حفظ امادگی گلرها، سعید عزیزیان و دو دروازه بان استقلال به طور اختصاصی با هم تمرین کردند و در اواسط تمرین نیز رشید مظاهری با اجازه کادر فنی برای کاری شخصی (رساندن پسرش) تمرین را ترک می کند. او در همین رابطه گفت:

 

حسینی رفیق من است و بخاطر تماس پسرم زودتر تمرین را ترک کردم.

هیچ عصبانیت و دلخوری‌ای وجود ندارد. ما همگی برای موفقیت تاج تلاش میکنیم و طبیعی است که برای برهم زدن آرامش تیم این شایعه‌های خنده‌دار را نشر میدهند. این کارها دیگر قدیمی شده است.

طبق هماهنگی با کادرفنی امروز بصورت اختصاصی تمرین می‌کردیم و با تماس پسرم و کسب اجازه از آقای عزیزیان کمی زودتر تمرین را ترک کردم.

 

البته با حضور این دو دروزاه بان سرشناس در بین بازیکنان استقلال پش بینی می شد برخی رسانه ها به استقبال ایجاد تنش بین این دو بروند و به دنبال خم ابروی یکی برای دیگری برای به حاشیه کشیدن و شکراب کردن رابطه آنها بروند اما به نظر می رسد دوستان کمی زود شروع کرده اند و همین شتابزدگی باعث اشتباه مضحک آنها در انتشار این شایعه شد.

 

دیدگاه کاربران 2 دیدگاه
  • مارال راد استقلالی خاص 29 نوامبر 2020 / 4:07 ب.ظ

    واقعا متاسفم واسع بعضیها که میخوان استقلال شکست بخوره ولی اینجوری نیست استقلال با حاشیه شکست نمیخوره امیدوارم شما هم دست از این کار های بچه بازیتون بردارید شما هم به جای اینکه بیایید حاشیه درست کنید واسه تاج کبیر برید تیم خودتون رو قوی کنید

    شاید نامم را فراموش کنم اما استقلال را هرگز فراموش نخواهم کرد

  • حامدنفر 27 نوامبر 2020 / 8:15 ب.ظ

    عاشقتم تاج سربلند همیشه توقلب ما جای داری ب امید موفقیت محمودخان فکری عزیزم بازیکنی باتعصب استقلالی بودن ایشاالله که همیشه بدرخشین اس اس عزیزم

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلید مقابل را فعال کنید