کد خبر:9921
پ

سوتی شجاع خلیل زاده در فسخ قراردادش با پرسپولیس

باشگاه پرسپولیس با اعتراض به فسخ قرارداد از سوی شجاع خلیل زاده مستندات خود را به سازمان لیگ ارائه کرد.   سپهر حیدری رقم قرارداد شجاع خلیل زاده را لو داد   مستندات باشگاه پرسپولیس علیه شجاع خلیل زاده پس از اینکه شجاع خلیل زاده قرارداد خود را با باشگاه پرسپولیس بر اساس قوانین فیفا […]

باشگاه پرسپولیس با اعتراض به فسخ قرارداد از سوی شجاع خلیل زاده مستندات خود را به سازمان لیگ ارائه کرد.

 

سپهر حیدری رقم قرارداد شجاع خلیل زاده را لو داد

 

مستندات باشگاه پرسپولیس علیه شجاع خلیل زاده

پس از اینکه شجاع خلیل زاده قرارداد خود را با باشگاه پرسپولیس بر اساس قوانین فیفا فسخ کرد، مسئولان این باشگاه با ارائه مستندات خود به سازمان لیگ نسبت به این موضوع اعتراض کردند.

خلیل زاده می‌گوید بر اساس قوانین فیفا که می گوید اگر بازیکنی دو ماه حقوق نگیرد می تواند قراردادش را فسخ کند توانسته یک طرفه قرارداد خود را فسخ کند اما مدیران باشگاه پرسپولیس مدعی هستند او در این دو ماه دستمزد لازم را دریافت کرده است. از این رو باشگاه پرسپولیس مدارک و مستندات خود را به سازمان لیگ ارائه کرده تا این موضوع در کمیته تعیین وضعیت بازیکنان و مربیان بررسی شود.

 

این خودزنی در حالی اتفاق افتاد که یک نتیجه باخت باخت برای پرسپولیس به همراه دارد چرا که در صورت اثبات حقانیت فسخ یک طرفه شجاع او با این حرکت باشگاه دیگر حاضر به بازگشت به تیم نیست و در صورت اثبات مستندات باشگاه در رد فسخ قرارداد شجاع، او 6 ماه محروم خواهد شد و باز هم قادر به همراهی پرسپولیس نیست.

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلید مقابل را فعال کنید