کد خبر:15100
پ

سوتی سازمان لیگ برای زمان جدید بازی پرسپولیس و ذوب آهن

سازمان لیگ فوتبال ایران اعلام کرد بازی تیم‌های ذوب آهن و آلومینیوم در لیگ برتر فوتبال به زمان دیگری موکول شده است. به گزارش خبرنگار مهر، سازمان لیگ فوتبال ایران زمان برنامه هفته‌های هشتم، نهم و دیدارهای معوقه لیگ برتر فوتبال را امروز اعلام کرد. یکی از دیدارهای معوقه به بازی پرسپولیس و ذوب آهن اصفهان […]

سازمان لیگ فوتبال ایران اعلام کرد بازی تیم‌های ذوب آهن و آلومینیوم در لیگ برتر فوتبال به زمان دیگری موکول شده است.

به گزارش خبرنگار مهر، سازمان لیگ فوتبال ایران زمان برنامه هفته‌های هشتم، نهم و دیدارهای معوقه لیگ برتر فوتبال را امروز اعلام کرد.

یکی از دیدارهای معوقه به بازی پرسپولیس و ذوب آهن اصفهان در هفته ششم لیگ بر می‌گردد که قرار است بعد از بازگشت پرسپولیس از فینال آسیا و در تاریخ ۱۰ دی برگزار شود. این تاریخ در برنامه امروز سازمان لیگ مشخص شده است.

اما نکته عجیب اینجا بود که در همین برنامه، ذوبی ها روز ۹ دی یعنی یک روز پیش از دیدار با پرسپولیس باید در اراک به مصاف تیم آلومینیوم بروند.

سازمان لیگ دقایقی بعد از انتشار این برنامه، اصلاحیه‌ای را روی سایت خود قرار داد و نوشت: «مسابقه دو تیم آلومینیوم اراک و ذوب آهن اصفهان از هفته نهم لیگ برتر یک مسابقه معوقه است و این بازی در تاریخ ۹ دی برگزار نمی‌شود. تیم ذوب آهن در روز ۱۰ دی ماه باید در بازی معوقه از هفته ششم لیگ برتر در ورزشگاه آزادی تهران به مصاف تیم پرسپولیس برود.»

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلید مقابل را فعال کنید