کد خبر:44759
پ

سوتی بزرگ پرسپولیسی ها در آستانه دربی که خیلی سریع جمع شد

در روزهای گذشته برخی رسانه ها به نقل از مسئولین پرسپولیس مدعی شدند که باشگاه پرسپولیس خواستار تعویق زمان دربی شده و علت آن نیز استراحت یک روز بیشتر استقلالی ها نسبت به آنها برای برگزاری این بازی بوده است. البته این خبر با واکنش سهیل مهدی مسئول برگزاری مسابقات مواجه شد و او عنوان […]

در روزهای گذشته برخی رسانه ها به نقل از مسئولین پرسپولیس مدعی شدند که باشگاه پرسپولیس خواستار تعویق زمان دربی شده و علت آن نیز استراحت یک روز بیشتر استقلالی ها نسبت به آنها برای برگزاری این بازی بوده است.

البته این خبر با واکنش سهیل مهدی مسئول برگزاری مسابقات مواجه شد و او عنوان کرد با توجه به اینکه برنامه مسابقات از قبل مشخص بوده، امکان تغییر زمان دربی وجود ندارد و …

اما نکته ای که خیلی زود پافشاری و جوسازی رسانه ای پرسپولیسی ها در این خصوص را مختومه کرد این بود که آنها به سوژه طنز هواداران رقیب تبدیل شدند چرا که حتی اگر سازمان لیگ با تعویق بازی موافقت می کرد هم در هر صورت آنها یک روز کمتر از استقلال استراحت کرده بودند و این تعویق تغییری در صورت مسئله ایجاد نمی کرد.

ضریب هوشی پائین افرادی که قصد داشتند با این جریان رسانه ای فیک، عوامل برگزاری بازی را تحت فشار قرار دهند به قدری پائین بود که با اطلاع از این قضیه خیلی سریع از اصرار بی مورد بر روی این قضیه صرف نظر کردند و با تمام قدرت بر روی استفاده از داور ایرانی سرمایه گذاری رسانه ای کردند.

شاید این سوتی بزرگ درس عبرتی برای آقایان باشد تا دیگر از نعشه مجازی معلوم الحال برای جریان سازی خط نگیرند. یکی دیگر از اتفاقات تکراری که در این روزها شاهد آن هستیم ادعای گل محمدی مبنی بر اینکه بعد از فینال در خصوص برخی مسائل صحبت خواهد کرد است که در چند سال اخیر با شکست در جام حذفی مقابل استقلال بارها اتهامات بی پایه و اساس او را شنیده ایم و اینبار نیز احتمالاً صحبت هایی را برای سناریوی شکست احتمالی در فینال جام حذفی در نظر گرفته تا از بالا تا پائین فوتبال ایران را پس از شکست تیمش در جام حذفی متهم کند!

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلید مقابل را فعال کنید