کد خبر:37569
پ

سوابق مربی بدنساز جدید و اسپانیایی پرسپولیس په په لوسادا

با اعلام رسمی باشگاه پرسپولیس، په په لوسادا با عقد قراردادی یکساله از این پس به عنوان مربی بدنساز جدید تیم ایفای نقش خواهد کرد. در ادامه به معرفی او و سوابق کاری اش در تیمهای قبلی می پردازیم. سوابق مربی بدنساز جدید و اسپانیایی پرسپولیس په په لوسادا او فارغ التحصیل رشته مربیگری بدنسازی […]

با اعلام رسمی باشگاه پرسپولیس، په په لوسادا با عقد قراردادی یکساله از این پس به عنوان مربی بدنساز جدید تیم ایفای نقش خواهد کرد. در ادامه به معرفی او و سوابق کاری اش در تیمهای قبلی می پردازیم.

سوابق مربی بدنساز جدید و اسپانیایی پرسپولیس په په لوسادا

او فارغ التحصیل رشته مربیگری بدنسازی و بازپروری فوتبال از دانشگاه مادرید است و مدرک کمک مربیگری حرفه‌ای یوفا را هم به زودی خواهد گرفت.

وی متخصص در کارهای قدرتی و جلوگیری از مصدومیت و بازپروری است. همچنین مدتی استاد در دانشکده فوتبال مربیان اندولسی بوده است.

لوسادا خود را فردی با تجربه کار با فوتبالیست‌های حرفه‌ای، در زمینه انفرادی و تیمی دانسته است. همچنین تجربه کار در تمامی سطوح فوتبال حرفه‌ای اسپانیا از لیگ دسته اول تا دوم، رده جوانان و همچنین کار در دست اول مجارستان، لیگ فیلیپن و لیگ برتر ایران را دارد.

په‌په در بین موفقیت‌های ورزشی‌اش بارها صعودهای متفاوتی را تجربه کرده است (کادیز 09-2008 به لالیگای 2، رئال بالومپدیکا لینس 21-2020 به REEF)، دو قهرمانی در دسته دوم (کادیز در 09-2008 و 12-2011)، قهرمانی ای اف سی کاپ و لیگ فیلیپن (سرس نگروس اف سی 2017) و حضور در لیگ قهرمانان آسیا (سرس نگروس اف سی 2018).

کلیدواژه : پرسپولیسلوسادا

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلید مقابل را فعال کنید