کد خبر:31051
پ

سه ستاره استقلال برای قهرمانی در آسیا | پروژه فراری دادن در 3 فصل متوالی

امروز هواداران استقلال با خبر درخشش بازیکنان سابق تیم خود در تیمهای خارجی نه تنها خوشحال نمی شوند بلکه بر باعث و بانی جدایی این بازیکنان از تیمشان لعنت می فرستند.   سه ستاره استقلال برای قهرمانی در آسیا | پروژه فراری دادن در 3 فصل متوالی علی کریمی، مهدی قایدی و الهیار صیادمنش سه […]

امروز هواداران استقلال با خبر درخشش بازیکنان سابق تیم خود در تیمهای خارجی نه تنها خوشحال نمی شوند بلکه بر باعث و بانی جدایی این بازیکنان از تیمشان لعنت می فرستند.

 

سه ستاره استقلال برای قهرمانی در آسیا | پروژه فراری دادن در 3 فصل متوالی

سه ستاره استقلال برای قهرمانی در آسیا | پروژه فراری دادن در 3 فصل متوالی

علی کریمی، مهدی قایدی و الهیار صیادمنش سه ستاره ای بودند که در سه فصل متوالی اخیر هر یک به شکلی عجیب از استقلال جدا شدند تا ساز استقلالی ها برای موفقیت بیشتر در لیگ و آسیا ناکوک شود.

شاید اگر مدیران دست نشانده مسعود سلطانی فر که هدفی جز تخریب این تیم نداشتند، اجازه می دادند تا این ستاره ها هم مثل ستاره های پرسپولیس در این تیم بمانند و با انواع و اقسام روش ها آنها را فراری نمی دادند، استقلال هم تا مراحل پایانی لیگ قهرمانان آسیا پیش می رفت.

نکته جالب در خصوص ترکیب پرسپولیس اینکه، از آخرین مصاف پرسپولیس با الهلال در سال 2017 ، 5 بازیکن در ترکیب اصلی پرسپولیس حاضر هستند و همین مسئله نشان می دهد ثبات در یک تیم، چقدر در نتیجه گیری آن تیم موثر است. در حال حاضر نیز پرسپولیس با کمترین تغییرات نسبت به فصل گذشته، فصل جدید را شروع کرده و مهمترین خروجی این تیم احمد نوراللهی بود که با بازیکنی هم تراز خودش یعنی رضا اسدی جای خالی اش پر شد اما در طرف مقابل شاهد این مسئله هستیم که هرگز بازیکنانی در سطح قایدیف دیاباته، میلیچ، نادری، اسماعیلی، مظاهری و … برای استقلال جذب نشدند و این تیم با ترکیبی دگرگون شده با 50 درصد تغییرات در ارنج اصلی نسبت به مرحله گروهی مقابل الهلال حاضر شد که نتیجه نیز همان شد که انتظار می رفت و آقایان منتظرش بودند.

 

هر چه که هست ظاهراً هر بازیکنی در استقلال به ستاره تبدیل شود، بلافاصله محکوم به خروج از این تیم است اما در طرف مقابل شاهد این مسئله بودیم که بازیکنی مثل طارمی و علیپور اگرچه مدتها مشتری خارجی داشتند و قصد رفتن در سر می پروراندند اما با دخالت عجیب وزیر ورزش، طارمی به زور به این تیم بازگردانده شد و در مورد علیپور نیز جمله ماندگار صندلی من را بگیرید اما علیپور را از پرسپولیس نگیرید از مسعود سلطانی فر به یادگار ماند تا تفاوت دو تیم در نقل و انتقالات مشخص شود.

تفاوتی از این جنس که اراده ای برای جدایی ستاره های استقلال در نقل و انتقالات وجود داشت و اراده و عزمی جدی برای جلوگیری از خروج بازیکنان پرسپولیس که با این تیم قرارداد داشتند از سمت وزارت ورزش به مدیران این تیم دیکته می شد و عمده بازیکنان جداشده پرسپولیس به عنوان بازیکن آزاد این تیم را ترک کردند چرا که مدیریت این تیم که مستقیماً توسط وزیر ورزش هدایت می شد، به هر قیمتی بازیکنان مدنظر مربی را در تیم نگه می داشت و این در حالی بود که مدیران استقلال به هر قیمتی ولو شنیدن فحش از هواداران، دستورات مبنی بر خروج ستاره های استقلال را اجرا می کردند. از ماجرای مامه تیام و جبارف گرفته تا پاتوسی و صیادمنش و قایدی و کریمی …

 

آیا سجادی راه فساد سلطانی فر را دنبال می کند یا راهش را از او جدا می کند؟

کلیدواژه : استقلال

دیدگاه کاربران 1 دیدگاه
  • رضا 20 سپتامبر 2021 / 2:02 ب.ظ

    صیاد منش و کریمی و مجید حسینی و کاوه رضایی هر کدام یک تا ۲ فصل در استقلال بودند و قائدی ۴ فصل.اگر تبم استقلال حکومتی بود با پول زیاد هر ۵ تای این ملی پوشان را ۴ فصل باهم نگه می‌داشت با پول‌های کلان تا قهرمان ایران شوند.مثل بیرانوند جلال حسینی طارمی وحید امیری ترابی و کنعانی خلیل زاده

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلید مقابل را فعال کنید