کد خبر:23333
پ

سهیل مهدی به برگزاری سوپرکاپ مومن شد!!

سهیل مهدی مسئول برگزاری مسابقات لیگ برتر در جدیدترین صحبتهای خود با ذکر یک عبارت عجیب به سوژه فضای مجازی تبدیل شد.   سهیل مهدی به برگزاری سوپرکاپ مومن شد!! ده هفته به پایان مسابقات باقی مانده و علی رغم فشردگی بازیهای ملی و باشگاهی در تلاش هستیم تا در اوایل تابستان بازیها را تمام […]

سهیل مهدی مسئول برگزاری مسابقات لیگ برتر در جدیدترین صحبتهای خود با ذکر یک عبارت عجیب به سوژه فضای مجازی تبدیل شد.

 

سهیل مهدی به برگزاری سوپرکاپ مومن شد!!

ده هفته به پایان مسابقات باقی مانده و علی رغم فشردگی بازیهای ملی و باشگاهی در تلاش هستیم تا در اوایل تابستان بازیها را تمام کنیم.

پرسپولیس نمی تواند برای ما تعیین تکلیف کند که کی بازی می کند. طبق قانون تنها دو هفته آخر بازیهای می بایست همزمان برگزار شود و تعیین  تقدم و تاخر بازیهای تیم ها بر عهده سازمان لیگ است.

علی رغم تمام مشکلات به سوپرجام مومن هستیم و باید برگزارش کنیم!

 

صحبتهای سهیل مهدی از آن جهت عجیب به نظر می رسد که هیچ فرصتی برای برگزاری سوپرجام مگر در انتهای فصل باقی نمی ماند و برگزاری این بازی در آخر فصل نیز به نوعی کمدی فوتبال ایران را تکمیل خواهد کرد چرا که معمولاً برگزاری سوپرجام در ابتدای فصل، ویترین فوتبال هر کشور محسوب می شود و دوستان به دلایل نامشخص این بازی را آنقدر به تاخیر انداختند که اکنون حتی به لحاظ اخلاقی هم برگزاری آن درست به نظر نمی رسد چرا که به قدری برگزاری این بازی به تاخیر اتاد که حتی 6 ماه محرومیت عیسی آل کثیر نیز به پایان رسید و شائبه ها در خصوص علت تاخیر بی مورد در برگزاری انی بازی در نیم فصل افزایش یافته است.

 

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلید مقابل را فعال کنید