کد خبر:16108
پ

سهامداران شستا بخوانند | ساختمان فدراسیون فوتبال مصادره شد

شاید این روزها سهامداران شستا که هر روز با افت قیمت سهام خود مواجه می شوند ناراحت به نظر برسند اما خبری خوش برای آنها و البته خبری بد برای فوتبال ایران دقایقی پیش منتشر شد که قابل تامل به نظر می رسد.   سهامداران شستا بخوانند | ساختمان فدراسیون فوتبال مصادره شد   ماجرا […]

شاید این روزها سهامداران شستا که هر روز با افت قیمت سهام خود مواجه می شوند ناراحت به نظر برسند اما خبری خوش برای آنها و البته خبری بد برای فوتبال ایران دقایقی پیش منتشر شد که قابل تامل به نظر می رسد.

 

سهامداران شستا بخوانند | ساختمان فدراسیون فوتبال مصادره شد

 

ماجرا از این قرار است که فدراسیون فوتبال برای پرداخت اولین قسط از مطالبات ویلموتس از شستا مبلغ دو میلیون یورو را استقراض کرد و حالا این شرکت نیز در پی فشاربرای بازپرداخت آن ، ملک فدراسیون فوتبال را به مزایده گذاشته است.

معاونت حقوقی ریاست جمهوری پیشتر اعلام کرده بود تنها زمانی فدراسیون فوتبال از این معاونت درخواست کمک بنماید، معاونت حقوقی با رعایت اصول استقلال و عدم دخالت در امور، اقدام به کمک به این نهاد خواهد کرد.
مطابق اعلام وزارت ورزش، این گونه مبالغ از محل کمک‌ها و مطالبات ناشی از موفّقیت‌های تیم‌های ورزشی ایران نزد فیفا پرداخت خواهد شد نه منابع دولتی.

کلیدواژه : فدراسیون فوتبال

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلید مقابل را فعال کنید