کد خبر:22469
پ

سندی که ثابت می کند میلیچ به خاطر مشکل با فکری ایران را ترک کرد

کاظم قیم، مدیر بین الملل باشگاه استقلال، در خصوص آخرین وضعیت قرارداد میلیچ توضیحاتی ارائه کرد که در ادامه میخوانید. میلیچ ثابت کرد به خاطر مشکل با فکری ایران را ترک کرد | او هنوز پولی نگرفته است! میلیچ با حسن نیت وارد ایران شد و روز اول با بنده و آقای مددی، مدير عامل […]

کاظم قیم، مدیر بین الملل باشگاه استقلال، در خصوص آخرین وضعیت قرارداد میلیچ توضیحاتی ارائه کرد که در ادامه میخوانید.

میلیچ ثابت کرد به خاطر مشکل با فکری ایران را ترک کرد | او هنوز پولی نگرفته است!

میلیچ با حسن نیت وارد ایران شد و روز اول با بنده و آقای مددی، مدير عامل محترم باشگاه جلسه ای را برگزار کرد. مذاکرات خوبی میان باشگاه استقلال و میلیچ انجام شده است.

میلیچ پیشنهاد خود را برای تمدید قرارداد اعلام کرده و قرار است آقای مددی این موضوع را با هیات مدیره در میان بگذارد و در آنجا پیشنهادات او بررسی می شود. اگر کار کمی طول کشیده است به دلیل حضور میلیچ در اواخر سال در ایران و البته تعدد امور باشگاه به همین دلیل بوده است. مطمئنا با شروع روزهای کاری در سال جديد، پاسخ باشگاه به او ارائه می شود. باشگاه تعامل خوبی با میلیچ دارد و مشکلی نیست.

وی افزود: یک مبلغی هم قرار بود به میلیچ پرداخت شود ولی چون مبالغ ارزی باید به لحاظ قانونی از طریق بانک مرکزی انجام شود، این موضوع به لحاظ نامه‌های اداری و پيگيری‌های لازم، زمان بر است و مطمئنا به زودی مبلغی که قرار بوده به او داده شود، به او پرداخت خواهد شد.

 

این اظهارات کاظم قیم ثابت می کند که پیشتر میلیچ به واسطه اختلاف با فکری تمرینات استقلال را ترک کرده است و نه صرفاً به خاطر عدم دریات مطالباتش چرا که تا این لحظه نیز مطالبات وی پرداخت نشده اما او به ایران و تمرینات استقلال بازگشته و حتی به فکر فسخ قراردادش هم نیفتاده است.

دیدگاه کاربران 1 دیدگاه
  • ایران 22 مارس 2021 / 10:20 ب.ظ

    آقای حسام الکی هرویه میلیچ دوپینگ کرده و حالا بعد از دو ماه که اثر دوپینگش کم شده او را غیر قانونی برگرداندید مگه فسخ نکرده چه جوری دوباره آمده

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلید مقابل را فعال کنید