کد خبر:17677
پ

سندی که ثابت می کند محمود فکری هم در توطئه باشگاه علیه میلیچ دست داشت

در حالی که بازگشت یا عدم بازگشت میلیچ به تمرینات استقلال به سوالی بی جواب برای هواداران استقلال تبدیل شده به نظر می رسد این مدافع کروات دیگر به ایران برنخواهد گشت و رفتن او با هدف فسخ قراردادش صورت گرفته است.   سندی که ثابت می کند محمود فکری هم در توطئه باشگاه علیه […]

در حالی که بازگشت یا عدم بازگشت میلیچ به تمرینات استقلال به سوالی بی جواب برای هواداران استقلال تبدیل شده به نظر می رسد این مدافع کروات دیگر به ایران برنخواهد گشت و رفتن او با هدف فسخ قراردادش صورت گرفته است.

 

سندی که ثابت می کند محمود فکری هم در توطئه باشگاه علیه میلیچ دست داشت

سندی که ثابت می کند محمود فکری هم در توطئه باشگاه علیه میلیچ دست داشت

همانطور که روز گذشته اشاره کردیم، مدیریت استقلال در جریان کامل رفتن میلیچ قرار داشته و از عدم پرداخت مطالبات و بی توجهی به نوتیس او گرفته تا در اختیار قرار دادن پاسپورت و ممانعت از پرواز او با پرداخت بخشی از قراردادش همه و همه نشان می دهد مدیران استقلال راضی به ادامه حضور میلیچ در استقلال نبودند.

اما نکته ای که بیش از همه این موضوع را به اثبات می رساند خرید عجیب محمد نادری در ابتدای فصل بود که توسط مدیران هیجان زده استقلال صورت گرت و با این به ظاهر شکار بزرگ خود عکس های یادگاری بسیار گرفتند. در واقع نسخه میلیچ از همان زمانی پیچیده شد که محمد نادری جذب استقلال شد و سوال بزرگی در ذهن هواداران استقلال پیش آمد که با وجود میلیچ، چه نیازی به صرف این هزینه سنگین برای جذب یک بازیکن دیگر در این پست بود؟

پاسخ این سوال این روزها روشن شده است چرا که چه کادر فنی در جریان بوده باشد چه نبوده باشد، مدیران استقلال از همان ابتدای فصل قصد رد کردن میلیچ را داشته اند و به نظر می رسد نیمکت نشین کردن ناگهانی او و ایجاد حاشیه برای این بازیکن نیز بی ارتباط با هدف اولیه ی آقایان برای عصبانی کردن میلیچ و هدایتش به سمت فسخ قرارداد نباشد.

دوستان در باشگاه استقلال ابتدا میلیچ را از لحاظ روانی توسط سرمربی به هم ریختند و سپس با عدم پرداخت مطالبات او به طور عامدانه راه خروج را به روی او باز کردند تا او نیز مثل استراماچونی به سمت فسخ قرارداد حرکت کند.

میلیچ بازیکن حرفه ای است و پیشتر نیز این سابقه وجود داشته که در پرداختی به او بدقولی حتی 4-5 ماهه به وجود آمده باشد اما او به عشق استقلال در این تیم ماند و با نداری این تیم کنار آمده بود اما مدیران استققلال وقتی این رویه این بازیکن را دیدند، برای راری دادن او از سرمربی استقلال برای عصبی کردن میلیچ کمک گرفتند و با نیمکت نشینی عجیب و توبیخ عجیب تر میلیچ، این پیام را به مداع کروات رساندند که دیگر جایی در استقلال ندارد و این بازیکن نیز خیلی زود متوجه قضیه شد و با توجه به امکان قانونی برای فسخ قراردادش،، تهران را ترک کرد و رفت.

 

امروز نیز مدیریت و کادر فنی استقلال هر روز توپ را در زمین دیگری می اندازند و طرف مقابل را مسئول رفتن میلیچ قلمداد می کنند تا ترکش هی جدایی این بازیکن موثر از سمت هواداران این تیم کمتر به آنها اصابت کند.

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلید مقابل را فعال کنید