کد خبر:12024
پ

سناریوی مهندسی نتایج علیه استقلال | لیگ را بد شروع کنند خوب تمام کنند!

در چند سال گذشته همواره یک سناریو به طرق مختلف در تیم استقلال اجرا شده و به نظر می رسد تکرار این اتفاق، آن را از حالت سهوی خارج کرده و نیت و عمدی که در پشت پرده برای این موضوع را ثابت می کند.   سناریوی مهندسی نتایج علیه استقلال | لیگ را بد […]

در چند سال گذشته همواره یک سناریو به طرق مختلف در تیم استقلال اجرا شده و به نظر می رسد تکرار این اتفاق، آن را از حالت سهوی خارج کرده و نیت و عمدی که در پشت پرده برای این موضوع را ثابت می کند.

 

سناریوی مهندسی نتایج علیه استقلال | لیگ را بد شروع کنند خوب تمام کنند!

سناریوی مهندسی نتایج علیه استقلال | لیگ را بد شروع کنند خوب تمام کنند!

هواداران استقلال در سالهای گذشته همواره با این معضل مواجه بوده اند که در ابتدای شروع لیگ برتر، دستان پشت پرده فوتبال ایران مشکلات عجیب و غریب زیادی برای تیمشان به وجود آورده اند؛ از تغییر ناگهانی مدیرعامل گرفته تا عدم تمدید با ستاره هایی همچون تیام و جبارف و جذب شتابزده 4 بازیکن بی کیفیت تا خرید اتوبوسی بازیکن و تغییرات در کادر فنی که در 4 سال اخیر همگی در بدو شروع لیگ برتر به سراغ استقلال آمد هاند تا به نوعی این تیم را با استرس روانه مسابقات کند و نتیجه این اتفاق نیز در هر 4 سال این بوده که استقلال امتیازات زیادی را به واسطه همین موضوع از دست داده و در نیم فصل دوم علی رغم جبران مافات اما دستش از جام کوتاه مانده است.

هواداران استقلال از یاد نبرده اند که چند سال قبل، محمدرضا ساکت در موضعی عجیب بازیکنان تیم امید استقلال را به دلیل استنکاف از حضور در تیم ملی محروم کرد و تیم منصوریان را مجبور کرد تا در هفته اول لیگ برتر بدون ملی پوشان امیدش (مهدی قایدی، مجید حسینی، امید نورافکن و آرمین سهرابیان) بازی کند. این اتفاق در حالی رخ داد که بر طبق قانون فدراسیون فوتبال می بایست با لغو بازی استقلال و صنعت نفت در هفته اول لیگ برتر موافقت می کرد اما آنها مدعی شدند استقلال می بایست بدون ملی پوشان امیدش در این بازی به میدان برود و در نهایت نیز موفق شدند در هفته اول لیگ، یک شکست به تیم منصوریان هدیه دهند و مشکلات آن تیم را از همان هفته اول شروع کنند.

 

در فصل جاری نیز در اتفاقی عجیب، مدیران دست نشانده وزیر ورزش که چندی پیش به شکلی اضطراری مشکل پنجره نقل و انتقالات پرسپولیس را باز کرد، با تعلل عمدی و بی خیالی نسبت به باز کردن پنجره نقل و انتقالات استقلال، احتمالاً همان سناریو را دنبال خواهند کرد تا استقلال نتواند در هفته اول و دوم لیگ از بازیکنان جدیدش استفاده کند. این دوستان همین سناریو را در لیگ قهرمانان آسیا اجرایی کردند تا کادر فنی وقت استقلال قادر به استفاده از داریوش شجاعیان و بازیکنان جدید این تیم در آن مسابقات نباشد اما طرف 72 ساعت با چنان سرعتی بازیکنان تیم رقیب جذب شدند و قراردادشان به ثبت رسید تا هیچ مشکلی از این بابت آنها را تهدید نکند.

 

اما این پایان ماجرا نیست چرا که کمیته تعیین وضعیت نیز در موضعی خصمانه، زمان تشکیل جلسه برای بررسی پرونده رشید مظاهری و باشگاه تراکتور را به بعد از بازی اول استقلال موکول کرد تا استقلالی ها قطعاً نتوانند از رشید مظاهری در بازی اول خود استفاده کنند.

 

به واقع آنها که می گویند فلان شخص نمی تواند در زمین مسابقه گل بزند اکنون کجایند تا پاسخی برای مهندسی لیگ در ابتدای شروع مسابقات بدهند؟ آیا تعویق در شروع لیگ در فصل نوزدهم و بیستم به سود آن تیم خاص و موکول کردن بازی سوپرجام به نیم فصل به نفع همان تیم بس نبود و حتماً باید موضع رقبای آن تیم در مسیر قهرمانی نیز تضعیف شود؟ هر چه که هست مصادیق زیادی وجود دارد که در سالهای اخیر مهندسی نتایج در خارج از زمین فوتبال رقم خورده و این موضوع غیرقابل کتمان و انکار است.

کلیدواژه : استقلاللیگ بیستم

دیدگاه کاربران 10 دیدگاه
  • اسطوره فقط همایون خان 6 نوامبر 2020 / 2:29 ب.ظ

    آقای مراد چون با ادب حرف زدی با ادب جواب میشنوی. مرادمندو حسین قدوسی نگفت گلم سرپرسته شهر خودرو گفته تو کاناله سرورتون پرسپولیسم نبوده تو همین سایتم میتونی نمونشو پیدا کنی. در مورده حرفایه رسول پناهم بهت بگم که اولا اون ادم خاین که از روز اوله حضورش تو باشگاه فقط کارش خیانتو و فراری دادنه ستااره هایه پرسپولیس بودکه خودش گفت حرفام منقطع شده. ولی بازم میگم چطوره حرفایه سعادتمند برایه شما همه جعله چون واقعیتایه تیمتونو داره رو میکنه ولی حرفایه رسول پناهه حجته براتون؟؟؟؟؟؟؟؟ اینه فرقه بینه بنده و شما من هر مطلبی رو با تحقیق میگم ولی امثاله شما فقط محضه رضایه دله خودتون و شنیدنه حرفایه یه ادمه جاعلی مثله حشششششام المجنون هر چی میشنوید میایید تکرار میکنید که بگید مثلا منم یه چیزی بلدم. وگرنه جنابه دانا وریا 4 میلیارد می ارزه که میگی از استقلال میگییییره؟؟؟؟؟؟؟ همین یه جمله کافیه که بدونیم با چه ادمایی طرف هستیم گلم من حاضرم به هر چی که قبول داری قسم یاد کنم دریافتیه وریا کمتر از ده ملیارد نیست. همانا که ستاره هایه پرسپولیسم باید یه اینجور مبلغی بگیرن چون هم وریا وهم بازیکنایه ستاره پرسپولیس حقشونو . ولی نه یکی مثله مرادمند یکی مثله نادری که هرسال پرسپولیس با یک چهارم همین مبلغی که کیسه به خودش داد تازه بدونه احتسابه رضایتنامش باهاش قرارداد میبست. اره گلم شیشتقلال اگر هر سال یه بازیکن یا دو بازیکنه به ظاهر درست حسابی ازش جدا شدن و شماها شروع کردید به شامورته بازی هر سال از پرسپولیس بازیکنایه بهتره بیشتری جدا شدت به عنوان مثال همون سال که تیام جدا شدو جباروف طارمی رضاییان نوراللهی عالیشاه که هر کدومشون می ارزن به کله باریکنایه کیسه از پرسپولیس جدا شد. و بابته جایگزین که گلم خوده سرانه کیسه با جهالته تمام انتقاله گرو و نیونیرو اینارو با خدا دلار پوله بی زبونه این مردم سپردن به ساشا شفر که حتی یه مدرکه مربیگری درست حسابیم نداشت و کاملا بی سواد بود. و فقط بدون مدرک از باشگاهه کیسه پول چاپید. و اون این بازیکنارو براتون با خدا تومن پوله مفت دوباره غالبتون کرد نه امثاله وزیرو حکومت

  • اسطوره فقط همایون خان 6 نوامبر 2020 / 12:58 ب.ظ

    در جوابه هادی به امید انکه از رو برید ولی میدونم محاله
    1/سند حرف زدنم بابته 12 میلیارد مرادمنده یه بازیکنه درجه 3 تو لیگه ایران چرا باید 12 میلیارد بگیره سند حرف زدنم اره همون نادریه که پرسپولیس هر سال با کمترین هزینه باهاش قرارداد میبست ولی کیسه حقیر امسال به خودش 10 میلیارد و بابته رصایتنامه ( 250000) دلار یعنی 7 میلیارد. این فقط دو تا بازیکن بود نمیدونم برات کافیه یا نه از رو میرید یا نه. بابا چقدر پروویید یه بشار اندازه کله تیمه کیسسست که همین امسال دیدید 3 میلیون دلار قرارداده( واقعی نه مثله بنجلایه کیسه ) جلو روش بود و حتی حاضر بود به پرسپولیس یک میلیون دلار بده بابته رضایتنامه ولی پرسپولیس با توجه به کمبود بازیکن بشارو با اون کیفیته بازیش با مبلغی بسیار کمتر حفظ کرد.
    2/ بابا شما کیسه کشا اینقد نادانید و از همون بچگی همین مدلی بودید یا نه خودتونو میزنید به نادانی. اخه مجنونا فکری میاد مثلا خسارته بالغ بر 5 الی 6 میلیاردشو بابته فسخ خودش بده بابا یه ذره عقلم براتون ارزومه و در ضمن بابته زور کش کردنه بقیه کادرشم نکنه از جیبه خودش هزینه کرده اهان اونم مثله علی منگوز که میگفت به عشقه هوادارا اومدم ولی بعد معلوم شد عینه شش میلیارد قرارداده 3 فصلشو پیش از شروع کردنه کارش گرفته( بابته سندیتم مراجعه کنید به قضیه باز کردنه چند شعبه پیتزا فروشیش تو اون زمان ) و در پایانه همون فصله اولم با تیپ پا انداختنش بیرون و دو فصله دیگرم مثله مابقیه مربیا و بازیکنایه کیسه از جیبه مردم مفت خور کرد، در پایان برایه شما کیسه کشا روشن میشه ولی برایه عالم و ادم روشنه که امثاله این حرفا فقط برایه خوش کردنه دله شما کیسه کشاست. بابا قشنگ فکری و کل کادرش قرارداد 3 ساله داشتن چه ربطی به شروع یا وسطه فصل داره؟؟ میدونی قرارداد یعنی چی؟؟؟؟؟ من بهت میگم قرارداد یعنی اینکه هر دو طرف ملزم به اجرایه اون تا پایانه زمانش میباشند. بهت که گفتم اگه گل محمدی خبط بود پس این کاره کیسسسسه که خبط در خبطه پسره خوب.3/ پسرک بازیکنایه جدا شده از پرسپولیس چند تا شونوتو 4 ساله گذشته بهت میگم مقایسه کن با بنجلایی که از کیسه جدا شدن طارمی، رضاییان، مسلمان ، ترابی،احمدزاده، بیرانوند، شجاع، محرمی ……… . اینا فقط چند تاشون بود حالا هی بگو اسکلت حفظ شده کلا از کیسه یه تیام بود که میشد بگی بازیکنیه در حده تیمه همیشه مغلووبه کیسه( چون اگه یه بازیکنه درست حسابی بود بعد از جدا شدنش از کیسهه به یه تیم درست حسابی میرفت نه عجمممان ) بوده درست حسابی بود که رفت اخه با همین تیامو امثاله اونو جباروفو پاتوسیو هر کدوم که بگید همیشه زیره پرسپولیس بودید. بعدشم هر چه از کوزه براید که در اوست گلم ما که حرفی نزدبم این حششششام جاعل و شمایید که هنوز لیگ شروع نشده از ترستون رو اوردید به ابن بازیه نخ نما شدتون کوچولوها4/ پوله برانکو رم میتونی تشریف ببری زیر مطلبه جعلیه اقایه فراهانی( با عنوانه فاجعه در استقلال ) تو همین سایت. جوابتو به طوره کامل دادم یا نه اگر سواد داری سرچ کن ببین اونجام میتونی جوابه بچه بازیاتو بگیری سزچ کن ببین الحاقیه جدیده قرارداده پرسپولیس با شرکت آتیه پرداز چی بوده بی سواده نادان اینم جوابه اراجیفت که فقط از مغزه شما نادانان و ناتوانان کیسه بیرون میاد. امیدوارم دیگه درشو بزاری ولی میدونم محاله از بس شما ملته کیسه کش خوارید و میخوایید ناتوانیتونو اینجوری پوشش بدید

    • مراد 6 نوامبر 2020 / 1:07 ب.ظ

      حالا اون یارو یه چیزی گفته معلوم نیس که درسته یا دروغ . تو این فوتبال خیلیا همینطوری حرف میزنن . اگه بنا بود همه حرفای رسول پناه رو همه جدی بگیرن که الان باید از بالا تا پایین باشگاتون رو بازداشت میکردن . در مورد تیام پاتوسی جبارف هم این بیچاره ها هر کدوم یه نیم فصل تو استقلال بودن به گرد پای بشار رسن که 4 ساله داره پول مفت از پرسپولیس میگیره نمیرسن . هر کدوم از اون بازیکنای لنگم که مثال زدی تو مقاطع مختلف جدا شدن و یهویی نبوده و اینکه جاشون بهتر گرفتید . برای ما تیام رفت گرو رو گرفتن جبارف رفت نیومایر رو گرفتن . نه خداییش خودتون خنده تون نمیگیره از مقایسه کیفیت اونا با اینا ؟ اینا رو تحمیل کردن به تیم در واقع . توصیه م اینه کمتر چرندیات حسین قدوسی رو تو کانالای هواداری لنگی که 90 درصدش دست اونه بخونید چون اینطوری متوهمتون میکنه . استقلال اگه 12 میلیارد داشت بده به مرادمند، علی کریمی رو نگه میداشت مرد مومن . شاید برای 3 فصل 12 میلیارد بسته یعنی سالی 4 میلیارد .چون محاله چنین عددی رو به بازیکن تازه وارد بدن وقتی کاپیتان تیم داره سالی 4 میلیارد میگیره

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلید مقابل را فعال کنید