کد خبر:4720
پ

سناریوی خطرناک داوری علیه استقلال | اشتباهات بی تاثیر به سود آبی ها

در حالی که تیم استقلال تا قبل از مسجل شدن قهرمانی پرسپولیس متضررترین تیم از لحاظ اشتباهات داوری محسوب می شد، در کمال تعجب شاهد این مسئله هستیم که در هفته های اخیر، داوران به نوعی به سود این تیم سوت زده اند تا احتمالاً این سناریوی دوستان در اتاق فکر وزارت ورزش نیز اجرایی […]

در حالی که تیم استقلال تا قبل از مسجل شدن قهرمانی پرسپولیس متضررترین تیم از لحاظ اشتباهات داوری محسوب می شد، در کمال تعجب شاهد این مسئله هستیم که در هفته های اخیر، داوران به نوعی به سود این تیم سوت زده اند تا احتمالاً این سناریوی دوستان در اتاق فکر وزارت ورزش نیز اجرایی شود، اتفاقی خطرناک که برای کلیت لیگ مضر خواهد بود و قربانیان زیادی خواهد گرفت.

 

سناریوی خطرناک داوری علیه استقلال | اشتباهات بی تاثیر به سود آبی ها

همانطور که پیشتر بحث مهندسی نتایج لیگ در اتاق فکر وزارت ورزش مطرح شده بود به نظر می رسد پس از تکمیل پازل قهرمانی تیم محبوب آقایان، اینبار نوبت به تطهیر این قهرمانی رسیده و دوستان قصد دارند به هر نحوی شده، هر شائبه یا ادعایی که این قهرمانی را زیر سوال ببرد از بین ببرند و در جدیدترین مورد شاهد این موضوع هستیم که پس از قهرمانی پرسپولیس، سوتهای داوران به سمت استقلال چرخیده است.

این اتفاق از آن جهت عجیب به نظر می رسد که تا قبل از قهرمانی پرسپولیس در لیگ برتر، همواره این اتهام مطرح بود که داوری ها به سود پرسپولیس است و استقلال از این حیث ضربه خورده است و اکنون به نظر می رسد دوستان در حال تعدیل جدول سود و زیان داوری تیم ها در انتهای فصل هستند تا اینطور وانمود کنند که استقلال هم از داوری سود برده است که البته این سود بردن در زمانی اتفاق افتاده که چندان به کار این تیم نمی آید و صوری به نظر می رسد.

 

متاسفانه تیمهای زیادی قربانی بازی کثیف پشت پرده وزارت نشینان و اتاق فکری هستند که تمام اتفاقات لیگ برتر را مهندسی می کنند و با اشتباههات عجیب داوری در لیگ نوزدهم جای هیچ شک و شبهه ای بابت مهندسی نتایج باقی نخواهد ماند.

 

با سناریویی که دوستان دنبال می کنند احتمالاً باید منتظر چند اشتباه داوری به ضرر تیم پرسپولیس نیز باشیم تا در جدول سود و زیان داوری کمی از سودهای این تیم از داوری کاسته شود که البته در صورت وقوع چنین اتفاقی نیز تاثیری در نتیجه کلی که دوستان به دنبالش بودند(قهرمانی پرسپولیس) رخ نخواهد داد.

کلیدواژه : استقلاللیگ برتر

دیدگاه کاربران 1 دیدگاه
  • تاج 10 آگوست 2020 / 10:17 ق.ظ

    کاملا درست و صحیح تفسیر شده . حتا با این سوت شویی داوران مفسد وزارت بازهم سوت های ناحق در حق آبی ها زده شده و پنالتی های نگرفته برایشان و گل آفساید کاشته شهرخودرو بازهم علیه تیم تاابد قهرمان و فخر فوتبال ایران آبی های بااصالت انجام شده . بخدا هزاران جام اهدایی وزارت کثیف ارزش یک آفتابه سوراخ هم ندارد…..

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلید مقابل را فعال کنید