کد خبر:16872
پ

سناریوی جدید در آستانه دربی: میلیچ دوپینگ کرده!!

در حالی که از چند روز قبل باشگاه پرسپولیس توسط دو مدیر فوتبالی خود یعنی افشین پیروانی و ابراهیم شکوری وارد جنگ روانی پیش از دربی 94 با استقلالی ها شده است، موتور پمپاژ شایعه و فرضایت نادرست به ذهن هواداران پرسپولیس یعنی حسین قدوسی معاون اسبق انصاری فرد در پرسپولیس با انتشار استوری دو […]

در حالی که از چند روز قبل باشگاه پرسپولیس توسط دو مدیر فوتبالی خود یعنی افشین پیروانی و ابراهیم شکوری وارد جنگ روانی پیش از دربی 94 با استقلالی ها شده است، موتور پمپاژ شایعه و فرضایت نادرست به ذهن هواداران پرسپولیس یعنی حسین قدوسی معاون اسبق انصاری فرد در پرسپولیس با انتشار استوری دو پهلو، شایعه دوپینگ هرویه میلیچ را به پایگاه هواداران پرسپولیس مخابره کرده و قصد دارد با جوسازی در این زمینه، تمرکز این بازیکن کروات  را که در آخرین دربی زهرش را در ثانیه های پایانی به پرسپولیس ریخت، به هم بزند.

 

سناریوی جدید در آستانه دربی: میلیچ دوپینگ کرده!!

سناریوی جدید موتور شایعه پراکنی پرسپولیس: میلیچ دوپینگ کرده!!

با نگاهی به استوری های حسین قدوسی به این نتیجه خواهید رسید که این ادبیات و این حجم از افکار مریض و توهمات بچه گانه تنها از ذهن یک هوادار خردسال بر می آید اما جالب است بدانیم این فرد با مطرح کردن اتهامات ثابت نشده بارها فضای هواداری پرسپولیس را به ناکجا آباد برده و گزاف نیست اگر بگوئیم او سردمدار مسموم کردن کری خوانی سالم بین هواداران استقلال و پرسپولیس است چرا که با مطرح کردن مداوم برخی اتهامات بی اساس به تحریک برخی هواداران نوجوان و جوانی می پردازد که تنها از روی احساسات هر حرفی را از فضای مجازی قبول می کنند و در جدیدترین ورژن از جوسازی های حسین قدوسی شاهد مطرح شدن شایعه مثبت شدن دوپینگ هرویه میلیچ بوده ایم که با تبحر خاصی این مورد را مطرح کرده و برای فرار از بار حقوقی احتمالی بعدی آن، با هزار اما و اگر به آن پرداخته است. سوال اینجاست که جناب قدوسی اگر از چیزی مطمئن نیستید، چرا مورد مذکور را مطرح کرده تا این گونه به التهاب بیشتر فضای هواداری دو تیم دامن زده شود؟ البته پر واضح است که نیست اصلی قدوسی در مطرح کردن این مورد با این سبک و سیاق چه بوده و چه هدفی را دنبال می کند اما شاید بد نباشد او و رفقایش بدانند هر چقدر بیشتر این موارد مضحک و بی اساس مطرح شود، انگیزه بازیکنان تیم رقیب برای شکست دادن پرسپولیس بیشتر می شود و احتمالاً شاهد یک شکست سنگین برای پرسپولیس خواهیم بود.

 

در پایان ذکر این نکته ضروری است که خبر جعلی دوپینگ میلیچ از سوی ایفمارک هم رد شد تا برگ سیاه دیگری در کارنامه موتور شایعه پراکنی سرخ در این زمینه ثبت شود.

 

پی نوشت: نکته جالب اینکه اکثر پیش بینی ها و اطلاع رسانی های حسین قدوسی و کانالها و پیج های وابسته به او برعکس از آب در آمده اند و مشخص نیست او با چه اعتباری همچنان برخی موارد را مطرح می کند؛  آیا او مخاطبین خود را مورد خاصی فرض کرده  که از عقل و شعور کافی برخوردار نیستند؟ او پیشتر نیز با مدعی شده بود دربی برای این به تعویق افتاده تا مصدومان استقلال برسند! شاید او انتظار داشته پرسپولیس با 4 بازی و استقلال با 8 بازی که این مصدومان نیز به واسطه همان 4 بازی بیشتر بودند، وارد دربی شوند که این گونه دچار اشتباه محاسباتی شده است! شاید بهتر باشد قدوسی به همراه انصاری فرد پاسخگوی فاجعه ای باشند که در دوران مدیریتشان در پرسپولیس به یادگار گذاشتند.

دیدگاه کاربران 11 دیدگاه
  • ایران 9 ژانویه 2021 / 1:38 ب.ظ

    مثل چند سال پیش که بازیکنان الاستقلال دوپینگ کرده بودند اما اصلا محروم نشدند و بازیکن صبای قم که همین ماده را استفاده کرده بود یک سال از تمامی فعالیتهای ورزشی محروم شد وا عجبا از تیم حکومتی و خاص و سوگلی الاستقلال

  • لل 9 ژانویه 2021 / 10:45 ق.ظ

    عجب بیشرفایی هستید شماها فقط دروغ دروغ دروغ

  • عماد 9 ژانویه 2021 / 9:23 ق.ظ

    خجالت بکشید. فقط هوچی گری. بازی پرسپولیس و سپاهان رو ببینید. کجا خطا بود روی عالیشاه؟؟5 تا کارشناس داوری گفتن نبود. بازیهای استقلال رو ببینید. جالبه چو میندازن که روی فلانی پنالتی نبود بعد کارشناسای داوری میگن بود. داوری ذوب با پرسپولیس رو ببینید. با نساجی.

    بس کنید خواهشا. چرا دروغ میگید تو کانالاتون به مردم. همین الان استقلال چند وقته تکلیف مدیر عاملش معلوم نیست؟ پرپولیس یک هفته بدون مدیر عامل بوده؟

  • امید 9 ژانویه 2021 / 8:12 ق.ظ

    مافیا رو خوب اومدی… یا نمیدونی مافیا چیه یا اصلا کلمه مافیا رو اشتباهی نوشتی.. اخه ابله عالم و ادم دیدن که تیم لنگ چطوری و با چه حمایتهایی بازی می کرد.. لازم به ذکر است به خاطر همین حمایتهای بیش از اندازه بود که صدای کی روش هم درآمد(منظور از کی روش مربی تیم ملی بود) پس خواهشا ببندید گاله رو که…..

  • سعید 9 ژانویه 2021 / 12:45 ق.ظ

    یعنی خداکیسه کشای شل مغزروازمانگیره.شماها دیگه کی هستید علیرغم اینهمه مافیایی ک وزارت و مجلس واستون بسته هیچ گهی نمیشید وهر سال عروس آسیا میشید شماها فقط متخصصین سلانگور و هامن من هستید

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلید مقابل را فعال کنید