کد خبر:26433
پ

سمت باقری در تیم ملی چیست | پروژه کنار گذاشتن نرم آقا کریم از پرسپولیس

روز گذشته رسماً اعلام شد کریم باقری برای چند بازی پیش روی تیم ملی در مقدماتی جام جهانی به کادر فنی تیم ملی اضافه می شود و پس از انجام این بازیها مجدداً به پرسپولیس بازخواهد گشت.سوالی که در این خوص مطرح می شود اینکه اولاً سمت کریم باقری در تیم ملی چیست ثانیاً او […]

روز گذشته رسماً اعلام شد کریم باقری برای چند بازی پیش روی تیم ملی در مقدماتی جام جهانی به کادر فنی تیم ملی اضافه می شود و پس از انجام این بازیها مجدداً به پرسپولیس بازخواهد گشت.سوالی که در این خوص مطرح می شود اینکه اولاً سمت کریم باقری در تیم ملی چیست ثانیاً او در پرسپولیس چه نقشی داشت که امروز قرار است آن نقش را در تیم ملی بازی کند؟

 

سمت کریم باقری در تیم ملی چیست | کمدی فوتبال ایران تکمیل شد

سمت باقری در تیم ملی چیست | پروژه کنار گذاشتن نرم آقا کریم از پرسپولیس

در شخصیت ممتاز آقا کریم و تاثیرگذاری روحی روانی اش روی بازیکنان پرسپولیس هیچ شکی وجود ندارد اما بر هیچکس پوشیده نیست که کریم باقری کمترین نقش را در تصصمیمات فنی یحیی گل محمدی دارد و حمید مطهری تئوریسین تیم پرسپولیس محسوب می شود. کریم باقری در پرسپولیس نقش بزرگتری را دارد که بازیکنان از او حرف شنوی داشته و به نوعی جلوی حواشی درون تیمی را می گیرد و مشخص نیست بر چه اساسی فدراسیون فوتبال و دراگان اسکوچیچ از کریم باقری برای انجام چند بازی، دعوت به همکاری کرده اند و آیا تیم ملی هم مثل یک تیم باشگاهی با این حجم از حاشیه مواجه بوده که نیاز به یک مبصر و ناظر مثل کریم باقری در آن احساس شود؟ از بعد فنی هم به  نظر می رسد نفرات با دانش تری نسبت به باقری در فوتبال ایران حضور داشتند که بتوانند به تیم ملی و اسکوچیچ در این مقطع کمک کنند و دلیل این انتخاب کوتاه مدت هنوز به طور واضح برای افکار عمومی مشخص نشده است.

در مجموع به نظر می رسد فعل و انفعالات رخ داده در این ماجرا در نهایت به پروسه کنار گذاشتن کریم باقری از پرسپولیس خواهد انجامید و خود بهتر به این نکته واقف است و در مصاحبه اخیر خود نی مدعی شده حتی اگر پس از بازگشت از تیم ملی برای صل بعد در کادر فنی پرسپولیس جایی نداشته باشد هم مشکلی با این قضیه ندارد تا مشخص شود احتمالاً این فعل و انفعال عجیب، برای حفظ شان کریم باقری و پرهیز از واژه برکناری او لحاظ شده است.

 

دیدگاه کاربران 4 دیدگاه
  • احسان قشم 27 مه 2021 / 7:05 ق.ظ

    براي حاشيه درست كردن عليه پرسپوليس ديگه اينجور حرفاي بي ربط جوابگو نيست،دنبال چي هستين كه همچين متني رو منتشر ميكنيد؟

    • admin 27 مه 2021 / 7:44 ق.ظ

      این مطلب چه ربطی به پرسپولیس داشت؟ در مورد کریم باقری بود و اینکه کسی که یه قش دکوری توی پرسپولیس داره چطور میتونه به تیم ملی کمک کنه اونم تیمی که 16 بازیکنش لژیونر هستن. ترسیدن دعوا بشه بزن بهادر کم داشته باشن باقری رو با خودشون بردن ؟

      • احسان قشم 27 مه 2021 / 8:09 ق.ظ

        اولاً دقيقاً ربطش به پرسپوليس بود،اينكه چرا پرسپوليس كريم باقري رو بايد كنار بذاره؟
        دوماً اينكه به نظر شما حاشيه يعني چي؟
        از برانكو گرفته تا كالدرون و يحيي بزرگترين و مهمترين دليل موفقيتشون نبود حاشيه تو تيم بوده،،اونم بين بازيكنان بوده،از غيبت نكردن بي جهت سر تمرين تا بدون اجازه مصاحبه نكردن و خيلي چيزاي ديگه
        اينكه شما ميگين حكم دكور داره جاي تعجب داره،مطمئن باش اگه باقري نبود نه برانكو و نه يحيي موفق نبودن و پرسپوليس الان واسه ثبت گلات تلاش نميكرد.
        😏😏
        (سمت کریم باقری در تیم ملی چیست | *کمدی* فوتبال ایران تکمیل شد)

        • admin 27 مه 2021 / 8:52 ق.ظ

          لفظ کمدی به خاطر تصمیمات عزیزی خادم بود

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلید مقابل را فعال کنید